DaggEn Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg fikk beskjed om at eg kunne vaske den med svamp men ingen sterke vaskemidler og/eller avfetning den første måneden pga at lakken 'gasset' visstnok den første måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Meg å bilen skal nok nedover til Rudskogen og være der hele helgen men blir nok ikkje noe utstilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 dette ble jo veldig OT, men, husk att man har mange forskjellige lakk produsenter, og innad der igjen forskjellig lakk"løsninger". ta kontakt med DIN lakkerer og hør hva han sier. og stol på det. sikkens kan ha en annen "herdetid" iforhold til andre lakktyper. så jeg anbefaler oss alle att vi lar tråden får være ren for all OT. også tar vi kontakt med våres respektive lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå