Svend T Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Legger ut litt info om bilen min og hva som er blitt gjort med den siden eg kjøpte den..Bilen er forøvrig muligens tilsalgs for 90000kr! Bilen er en Brokat Rød 93' mod 318is, med 223000km på telleren. Det er Fullt servicehefte på bilen! og det ble byttet kjede på motoren ved ca 200k. Motoren går som en klokke, sviver meget fint. ingen tikking eller ulyder. Da eg kjøpte bilen var den noenlunde orginal, foruten en leppe fra ACS, og 18" felger fra BBS. Det som er gjort med bilen er: Nytt justerbart senkesett fra FK Automotive Nytt ratt - Raid Silberpfeil med airbag ACS Girkule M3 Vader interiør i grått skinn med armlene Filter til motoren fra Ramair Vega bakpotte Rå Lyd! Bakrute spoiler M3 Front M3 sideskjørter..er lakkerte men er ikkje kommet på enda Felger - 17 OZ Futura! 17*8,5" og 17*10" med 8 cm kant! Rockford Mp3 spiller Pyle Dvd spiller og 7" skjerm, har ikkje satt den i enda Rockford høyttalere framme og bak Subber er underveis fra Swiss audio Hva syns folket? Slik så den ut når eg kjøpte den Slik ser den ut nå!
Christopher Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Ville byttet til org. m-tech ratt II eller III og org. girkule Ellers pen bil
John H Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Felgene på denne bilen er helt sinnsykt råe, og bilen kan fortsatt bli en god del lavere..forresten fin den e46'en i bakgrunnen
E36Cab1 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Er de setene orginale i en is? Har en E36 1.8 cab og de setene suger mht sidestøtte osv(skinn). Lurer på om setene fra en 2-dørs is går rett overens... Eller noen som veit om andre seter eg kan bruke?? Sorry,litt mye off topic her...
Svend T Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 setene er ikkje orginale i is nei,kommer fra en M3 ,framsetene vil passe i en cab men ikkje baksete, trur jeg da Takker for alle tilbakemeldinger
E36Cab1 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Ok. Bli kvitt gule blinkers og få deg kvite instr skiver
SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Leeekkker!! Men bort med den DTM greia på enden! Eneste som gjorde den bilen her 99%!
Ellingsen B. Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 gromme felger og fin farge. Ville vel smelt på m3 bakfanger og byttet rattet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå