bull7 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 hei.. jeg tenkte jeg skulle sette på kn filter. men jeg finner bare til e36 320i og ikke til 520i 24v... tenkte jeg skulle kjøpe kit. så da lurer jeg på om det til 320i vil passe på min 520i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Innsatsfilter da eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 nei... innsatsfilter vil jeg ikke ha. jeg mener kn filter kit som egentlig er til 320i 24v.... nr på settet er kn 570136. om det settet passer på min 520 i. jeg vil ha vekk den digre luftfilterboksen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 ja skjønner det hehe, har selv to... For å svare på spørsmålet ditt, nei vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvorfor ikke bare gå for et universelt kn filter? Tror ikke det blir store forskjellen så lenge du får tak i riktig adapter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 for det jeg skal ha er det med adapter. skulle tro det passer siden det er m50 motoren begge deler. eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 for det jeg skal ha er det med adapter. skulle tro det passer siden det er m50 motoren begge deler. eller?? hmm.. tja, hvis det er samme luftmengdemåler på de så passer det sikkert.. Vil jo tro at det er det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Det som er til 525 passer. Men er bedre å kjøbe ett universalfilter, er ikke vits å betale mange 100 for noen små braketter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Gå innom en bilbutikk og si at du skal ha KN konfilter til E34 så vet de hva du skal ha. (ca 800 kr) De sier kanskje at du må ha en adapter fordi luftmengdemåleren er firkantet og ikke rund, men det skal du ikke ta for god fisk. (Og den lille plastbiten av en adapter koster 300!!). Hvis du har anledning til å sjekke om du trenger adapter så er jo det greiest, da må du skru av luftfilterboksen, tar kanskje 10 min. Men husk at det nye filteret må sitte godt, og ikke henge og slenge, så du må gjøre noe lurt der sånn at det står tålig fast. Hvis du trenger tips så kan jeg ta bilde av hvordan jeg har gjort det... Bare si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvis du kunne ha tatt bilde hadde det vært fint......lurer fælt på om jeg skal montere nytt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Gjør som meg. Universalt filter og en slangeklemme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå