Svend T Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Vurderer muligens å selge bilen min..viss det er respons.. Legger den ut her også såvell som den ligger i prosjektråden.. Bilen er en Brokat Rød 93' mod 318is, med 223000km på telleren. Det er Fullt servicehefte på bilen! og det ble byttet kjede på motoren ved ca 200k. Motoren går som en klokke, sviver meget fint. ingen tikking eller ulyder. Det som er gjort med bilen er: Nytt justerbart senkesett fra FK Automotive Nytt ratt - Raid Silberpfeil med airbag ACS Girkule M3 Vader interiør i grått skinn med armlene Filter fra Ramair Vega bakpotte Rå Lyd! Bakrute spoiler M3 Front M3 sideskjørter..er lakkerte men er ikkje kommet på enda Felger - 17 OZ Futura! 17*8,5" og 17*10" med 8 cm kant! Rockford Mp3 spiller Pyle Dvd spiller og 7" skjerm, har ikkje satt den i enda Rockford høyttalere framme og bak Subber er underveis fra Swiss audio Gode dekk på Oz Futuraene Alu på Vinterdekk - pigg Selges kr 90000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 OPP! Haster! Pris kan diskuteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Utrolig pen bil! Dumt at jobbsituasjonen min nå for tiden er litt usikker, ellers skulle jeg nok muligens dratt til Bømlo og hentet meg ny bil ja..! Får se hva som skjer med jobben, men denne perlen er nok solgt før det er jeg redd.. Fint for deg, dumt for meg Lykke til videre med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Om du får eit bra bud på hjula. Er du villig til å selga kun dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 opp salget haster grunnet nytt bilkjøp ingen som er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Den der så jeg i begynnelsen av Juni når jeg var på Bømlo! Reagerte for at det må være den eneste Bmw'n som er pent styla på hele øya! Kom rullende inn på parkeringsplassen ved kulturhuset i kassa det er bilde av i avataren min hvis du av en eller annen grunn skulle huske meg Lykke til med salg Måtte bare skrive inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 pris du kan selge for da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 da diskuterer vi pris;) skal ha meg en ny bil:) hvor langt ned går du og hvordan kan du frakte bilen sånn at jeg slipper å hente den helg i andre delen av landet? (vel, halve hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 på utkikk etter bil jeg også, men 90k for den der blir litt vel mye. tross alt en 93 mod som har gått 223kkm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg er veldig interessert hvis du kommer med en bedre pris? Jeg trenger eventuelt ikke noen dvd spiller, skjerm eller subber.. hvis det kan hjelpe på pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 kan gå ned i pris skal vi si 85000 med anlegg eller 75000 uten anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Opp! Noen intrresserte? Bilen kan jo f.eks fraktes med hurtigruta b0rre..fly ned å se på den og ved kjøp så spanderer eg flybilletten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 solgt bilen? muligens interessert, men må få solgt min sykkel først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 den var i en litt vel høy prisklasse da må jeg si...kunne blitt aktuell rundt 75000 og nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg