Gå til innhold

BMW 335 til salgs. på nytt grunnet millitæret.SOLGT


berntsen
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer på ting hele tiden folkens. Det må nye bremseskiver. Eg kom på at eg har kastet de da eg bestemte meg for å kjøpe alt nytt. Så det er også en vesentlig del for at den skal bli kjørbar. Beklager sen opplysning.

Klosser å kaliptere er nytt og ubrukt men skiver hadde dem ikkje inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det. Et lite tips er at di få bilene eg har sett med m5 motor i i løpet av året har ligget i området 150 000 om du gidder ta den jobben. :)

Jeg driver å bygger en e30 m3 med M5 som ikke er ferdig derfor jeg vurderer din for å få noe å kjøre med på ACR 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Et lite tips er at di få bilene eg har sett med m5 motor i i løpet av året har ligget i området 150 000 om du gidder ta den jobben. :)

Jeg driver å bygger en e30 m3 med M5 som ikke er ferdig derfor jeg vurderer din for å få noe å kjøre med på ACR 8)

Ok. den står nå her enda så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e28 m30b35 hadde 218 hk. Denne motoren eg snakker om hadde 3.5 liter på 286hk og typebetegnet s38b35

Hadde ikke denne betegnelsen m88? hvis det er motoren fra e28 m5

Den heter M88 ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e28 m30b35 hadde 218 hk. Denne motoren eg snakker om hadde 3.5 liter på 286hk og typebetegnet s38b35

Hadde ikke denne betegnelsen m88? hvis det er motoren fra e28 m5

Den heter M88 ja

Eg kan bekrefte at den motoren som sto i hadde iallefall motorkode s38b35. muli den er hentet fra tidligere m6 eller noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...