propan Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Nå har det hopet seg opp noe inni gledens her. -Har komplett Bilstein Sprint støtdempere rundt om. Dette kjøpte jeg nytt til e21 og ble montert/kjørt med i 1mnd før bilen ble satt vekk. Så det er tilsvarende nytt. Det er de tykke stempla(tykke) fremme,og høyde justerbart bak. Nypris for 2 år siden var 5800,- Bud ca 3500 Passer kun de tykke 323i beina fremme. -Har 323i fjærben begge sider foran. 2500 Koffertlokk helt og pent 300,- Vinrød 300,- Førerdør facelift med vindu,lister hel og pen. 500,- Vinrød Ett sett med orginale grønn tonede ruter 5 stk,mangler frontrute. 1500 Ett komplett sett grønntonede ruter rundt om-med stripe øverst i frontrute og frontruten er helt ny. 3000,-. (Nypris frontrute 2200,-)passer før facelift Ellers masse små detaljer (deksler,lister,pakninger etc) Er det noen E21 deler noen trenger så si fra,så skal jeg finne ut om jeg har. 91870867 jesvart(at)online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Bilda av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Interiør solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Åssen stand er dørlistene osv? Og har du de der 'rubbing straights' som de heter på engelsk, med krominnlegg (gummilister på sidene) ( )? Har du frontfanger/fangerdeler i krom? Hvor mye senk tilsvarer de Artec fjærer? Hva slags prisantydning på bakstillinga? Takkers Rob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Krom fangere har jeg ikke dessverre. Har helt sikkert listene du mener men skjønner ikke helt hva du mener med rubbing straight`s. Har sagt 5-6000 for hele 323i understellet foran bak. Bare bak går da for 3000 med nye skiver. Det er da begge A-armene bak med bremser,håndbrekk etc. Artec fjærene senker 60 tenker jeg. Den grå e21 jeg hadde før ble meget fint senket med disse,ikke for mye/lav heller. Jeg hadde da høydejusterbare Bilstein bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Trenger bensintank. Og bremser rundt om. skiver, trommel, klosser foran og bak hvis de er lite slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Trenger bensintank. Og bremser rundt om. skiver, trommel, klosser foran og bak hvis de er lite slitt. Har hel og fin tank. Jeg har som sagt bare 323i understell,og siden du skal ha med trommel så passer da ikke dempere og sånn over fra den du har til 323i heller foran dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har fremdeles interiøret! Kjøper ombestemte seg... off. Strøkent orginalt interiør til e21. Delskinn sort/antrasit. 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Er det sportstoler ? Regner med at det ikke er det siden du ikke skrev det til å begynne med, men har et ørlite håp. Evt bilder hadde vært interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Du har forresten ikke en mellomaksel til 5-trinns kasse ? Ikke sportskasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Du har forresten ikke en mellomaksel til 5-trinns kasse ? Ikke sportskasse. Den er solgt dessverre. Ingen sportstoler,orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 hva med hele bilen ? eller har du plukka å vraka chassiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 hva med hele bilen ? eller har du plukka å vraka chassiet? Chassi er solgt ja. Det var såpass bra at det er en kar som skal bytte over alle delene sine til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ja okei! for se om jeg skal ha noen deler, for kan hende jeg for ny E21 nå.. selgte de 2 forrige :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Interiøret er solgt. Servo er solgt. Men resten har jeg. 323i understell med nye bilstein++ Tarox slissa skiver.. Nye Bmw orginal calipere foran. Artec senkesett++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå