Gå til innhold

Soting av ruter på E46 sedan **resultatet med bilder**.

Odde
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest tråden til Morten318 om soting ble jeg inspirert til å sote mine ruter også. Har sotet på endel eldre biler før, men på min bil er det jo Airbag i døren foran. Er det noe jeg må gjøre/ikke gjøre med hensyn til denne? Kjipt å få den i trynet når man sitter og skrur for å få av dørpanelet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut resultatet når du er ferdig ?? :lol:

Det skal jeg selvfølgelig fikse. Vi skal prøve å få det gjort til søndag. Men det er med forbehold da.... spørs hvor mange kalde AASS det blir på lørdag kveld/natt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest tråden til Morten318 om soting ble jeg inspirert til å sote mine ruter også. Har sotet på endel eldre biler før, men på min bil er det jo Airbag i døren foran. Er det noe jeg må gjøre/ikke gjøre med hensyn til denne? Kjipt å få den i trynet når man sitter og skrur for å få av dørpanelet.....

For å vere sikker kan du jo alltids koble av minusen på batteriet...då trur eg du skal unngå dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ingen bobler,men var uheldig og fikk et hår under filmen. dette var helt umulig å få bort, limte seg helt fast. Så den ruta må jeg ta på nytt en dag det ikke regner og svermer 1 million knott og mygg rundt meg.. det er bare å presse ut vann lenge så slipper man bobler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva bruker du til å presse ut vannet? Den skrapa som er med lager bare riper i filmen :S

en sånn gummisak man bruker til å kline utover fugemasse eller sparkel..

fikk den med når jeg kjøpte sotefilm, da den som følgte med var dårlig i følge butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...