Odde Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Etter å ha lest tråden til Morten318 om soting ble jeg inspirert til å sote mine ruter også. Har sotet på endel eldre biler før, men på min bil er det jo Airbag i døren foran. Er det noe jeg må gjøre/ikke gjøre med hensyn til denne? Kjipt å få den i trynet når man sitter og skrur for å få av dørpanelet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 går helt fint det....bare å skru ut skruvene og ta ut ruta...lett som en plett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 går helt fint det....bare å skru ut skruvene og ta ut ruta...lett som en plett Flott! takk for svar! Da får vi se hva som skjer på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Du må legge ut resultatet når du er ferdig ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Du må legge ut resultatet når du er ferdig ?? Det skal jeg selvfølgelig fikse. Vi skal prøve å få det gjort til søndag. Men det er med forbehold da.... spørs hvor mange kalde AASS det blir på lørdag kveld/natt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Etter å ha lest tråden til Morten318 om soting ble jeg inspirert til å sote mine ruter også. Har sotet på endel eldre biler før, men på min bil er det jo Airbag i døren foran. Er det noe jeg må gjøre/ikke gjøre med hensyn til denne? Kjipt å få den i trynet når man sitter og skrur for å få av dørpanelet..... For å vere sikker kan du jo alltids koble av minusen på batteriet...då trur eg du skal unngå dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Her er resultatet av søndagens jobb. Bilen og rutene er ganske møkkete og bildene er tatt med mobiltelefon. Og det gikk fiint uten med airbaggene selv om jeg ikke tok av strømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 ble jo bra det der Ser jo faktisk helt proft ut! Er det noen små bobler du ikke fikk bort? ser ikke at du har det, men lurer bae på om du fikk bort alle...har nemelig noen igjen selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 det ble ingen bobler,men var uheldig og fikk et hår under filmen. dette var helt umulig å få bort, limte seg helt fast. Så den ruta må jeg ta på nytt en dag det ikke regner og svermer 1 million knott og mygg rundt meg.. det er bare å presse ut vann lenge så slipper man bobler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 hva bruker du til å presse ut vannet? Den skrapa som er med lager bare riper i filmen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 først en stor nal. Men det er viktig at du legger den blanke beskyttelsesfilmen over filmen når du skal skrape ut vann. Gjør du det, så skader du ikke filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 hva bruker du til å presse ut vannet? Den skrapa som er med lager bare riper i filmen :S en sånn gummisak man bruker til å kline utover fugemasse eller sparkel.. fikk den med når jeg kjøpte sotefilm, da den som følgte med var dårlig i følge butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 ahh...hvorfor i helvete har jeg ikke tenkt på å legge over den gjennomsiktige filmen Takker for tipset Har et par ruter å ta opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ahh...hvorfor i helvete har jeg ikke tenkt på å legge over den gjennomsiktige filmen Takker for tipset Har et par ruter å ta opp igjen Hehe:) tenkte akkurat det semme når eg leste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Ble jo meget bra dette her Må nesten prøve på dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå