Gå til innhold

V.S Motor strand kjørte 7,83sec/289kmh på Tullinge

E34M5
 Share

Anbefalte innlegg

Ja helt rått. Var nede på Tullinge å så det live. Det ses enda mer brutalt ut live. De skiltene tror jeg er på bare for de ikke må levere dem inn i Sverige. Det er ikke noe gatebil lenger. Den kjører i klassen maxstreet. Det sies at M5 skal bygges opp til å slure hele lang siden på bla Rudskogen. Så den M3 er kun bygdt for 7 sek drag. Ja ingen Svensker som slår denne. Det er noen Finner som holder på med et jævla prosjekt, men 7,83 det slår mann ikke lett. Ikke med 4-6 syl motor. Bare å ta av seg hatten å gratulere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HC supergromme M3 hadde nok flisa VS motor M3`en!! Rolling Eyes Rolling Eyes

For en idiot!

Nå har vel aldri HC sagt at han skal kjøre fra hvem som helst på stripa heller da!!

Men skryter av at han skal kjøre fra hvem som heslt på bane ellers..

Tror ikke det skulle være noe stort problem og kjøre fra bilen til V.S på en svingete bane med det oppsettet han har på stripa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsto de slik at VS motor har 2 forskjellige understell på bilen.. et til drag og et til gatebil... husker ikke hvor jeg leste det..men det er ivertfall 3 gang filmen har vært oppe her på forumet om jeg ikke tar feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsto de slik at VS motor har 2 forskjellige understell på bilen.. et til drag og et til gatebil... husker ikke hvor jeg leste det..men det er ivertfall 3 gang filmen har vært oppe her på forumet om jeg ikke tar feil..

Jeg har også lest dette, så da er den vel å se på Rudskogen til helga 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...