bimmerdude Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 HC supergromme M3 hadde nok flisa VS motor M3`en!! Rolling Eyes Rolling EyesFor en idiot! Nå har vel aldri HC sagt at han skal kjøre fra hvem som helst på stripa heller da!! Men skryter av at han skal kjøre fra hvem som heslt på bane ellers.. Tror ikke det skulle være noe stort problem og kjøre fra bilen til V.S på en svingete bane med det oppsettet han har på stripa. Så vidt jeg husker spesifiserte han ikke om det var på bane eller rattlås racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Så vidt jeg husker spesifiserte han ikke om det var på bane eller rattlås racing. Sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 helt syyyykt... dette her er sikkert et jævlig dumt spørsmål for de som vet svaret, er det manuel eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Det er 2 trins "power glide" automat. Super preppa av Andres Ringstad ( Rats) med manuelt ventil hus (må gire) Han kommer ikke på Rudskogen til helgen. Det er noen lure Svensker som har lakt et stort treff i Sverige samme helg. Der skal det kjøres 0-500m og 0-1000m, så det blir nok en fin slutt hastighet på 0-500m. Hva den bilen presterer på 0-1000 er ikke godt å vite, men jeg tror ikke han kan holde fult så lenge. Da flyr den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsson Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Denne bilen kommer vel kun til å brukes i drag..driver vel å bygger M5 enda,blir vist litt for lite tid til begge deler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 hvor har du det i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsson Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 hvis man leser div forum og har abbo på nok bilblader og stoler på det som blir sagt flest ganger er man langt på vei men kan jeg jo ikke garantere 100%..... det virker også som det er drag som er hovedsaken i år Skyt meg ikke om jeg har feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 MEGET bra tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Mente bare tommy tiger (som visstnok eier selve karrosseriet?) pratet om banekjøring og drag pluss pluss med m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg snakka med Vidar på Gardermoen for noen uker siden og han sa at M3´n ikke skulle brukes til banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 jaja.. er det noen vits i å prøve noen annen bil når man får høre sånna tall.. jeg kommer uten tvil til å kjøre bmw til jeg parkerer tøflene for godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå