klabbus Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Har en 93, 325ia Jeg kan gå fra P til D uten å røre bremsen. Jeg må trykke inn "knappen" for å gire. Kan også stoppe bilen i D, og ta ut nøkkelen.. Lyst til å få dette fikset, kjedelig å få parkert i D, gå for å handle litt, og finne bilen igjen i grøfta.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 ingenting der som er unormalt jeg har ogå sånn..men får ikke tatt ut nøkkelen før jeg setter den på P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Det er slik det skal være på din bil. På så gamle BME'er kan du også ta ut nøkkelen uansett hvilkt gir den står i. Du kan også dra spaken fra P til D uten å ha nøkkelen i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 du får ikke startet den i annet enn P eller N. benytt håndbrekket så slipper du finne bilen din i grøften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 oki, titta i bently's og fikk inntrykk av at noe måtte være galt takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå