Chriso Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Synes ikke at motorlyden var noe fin. Tenker da i forhold til fx Cayenne. Men sikkert hel-gromt i virkeligheten
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Synes ikke at motorlyden var noe fin. Tenker da i forhold til fx Cayenne. Men sikkert hel-gromt i virkeligheten Har du sprengte høytalere eller?
[space] Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Denne videoen har vært linket til her inne flere ganger før, men for all del. Kan godt se den på nytt jeg! FET bil!
DaggEn Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Sattan den var grom. Har sett den her inne før men ikkje denne videoen. Viss eg ikkje får penger til noe sånt en gang seinere i livet mitt så blir eg seriøst sur
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Synes ikke at motorlyden var noe fin. Tenker da i forhold til fx Cayenne. Men sikkert hel-gromt i virkeligheten Du har GARANTERT rast stereoanlegg/ører
RogE36R Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 X5 e fan rått!!!!!! SKAL ha 4,4 v8èrn en eller annen gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå