Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
takk takk. supra`n er ble solgt torsdagen. skal kjøpe leilighet, så greit me litt billigere bil. men e30 m3 har jeg siklet etter i mange år, og er en av de tøffeste bilene jeg vet om 8):P

men omtrent alle e30 m3`er jeg sett på de siste årene har "raslet" litt i motoren, denne er inget untak, lurer litt på hva spesifikk det er? kommer vel fra register området..? hva må gjøres for å få denne vekk?

skulle vel kanskje lagt ut denne på teknisk.. :wink:

Gratulerer men E30 M3, så meget pen ut denne.

Når det gjelder raslelyden, er vel dette når du starter bilen tenker jeg. Mener det skyldes at oljen ikke rekker fram til registerkjeden med en gang pga. oljetrykket. Dette spesielt hvis bilen har stått parkert i oppoverbakke.

Skrevet
mener lyden er der hele tiden... :?

Vi får ta oss et meeting en dag da, så kan vi sammenligne biler :D

Eksos: Jeg slet lenge med å finne noen som lager midtrør uten katalysator, men havnet til slutt på komplett supersprintanlegg. Kjøpte det hos Sandtler i Tyskland.

Raslingen: Om vi tar å møtes en dag så kan jeg lytte til motoren. Det kan være registeret, men det trenger ikke å være noe. S14 lager litt lyd.

Uansett: Gratulerer med et flott eksemplar av "verdens beste bil" :D

Skrevet

navid fra tronrud bil ja.

får ta oss en liten meeting en dag ja espen, satser på at skiltene kommer ut i uka. trur det blir supersprint på meg å... gir det fin lyd? hva måtte du betale for det? noen som har erfaringer med chip`en som trimchip.com lever til e30 m3? også kn-konfilter?

helt klart verdens beste bil! 8):lol: hehe, morsom å kjøre, og ligger på som fy! :twisted:

Skrevet
navid fra tronrud bil ja.

får ta oss en liten meeting en dag ja espen, satser på at skiltene kommer ut i uka. trur det blir supersprint på meg å... gir det fin lyd? hva måtte du betale for det? noen som har erfaringer med chip`en som trimchip.com lever til e30 m3? også kn-konfilter?

helt klart verdens beste bil! 8):lol: hehe, morsom å kjøre, og ligger på som fy! :twisted:

Lyden er helt ok, men kanskje litt for høy.. bråker litt inne i bilen, men det tåler man jo :) !!

Du kan jo få høre lyden med egne ører før du bestemmer deg.

Kan sjekke kvitteringen i morgen, men mener det i norske kroner havnet på ca 6.000,-

Bare chip på S14 er etter min mening bortkastede penger. Har prøvd, men det finnes ikke noe merkbar forskjell annet enn forhøyet turtallsperre.

Skrevet

Wow, dette var en lekker E30 M3, men få på noen hvite blinkers hvis det ikke er gjort :P .

Når det gjelder eksos, så må du vurdere Eisenmann også, skikkelig kvalitet det :wink: .

Skrevet

Gratulerer med pen bil ja! er ikke bare meg som har spesiell farge ser jeg :wink: ....men fargen din var muligens finere enn min ja :oops: ....såg strøken ut!grattis :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...