locktite Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Seff blir det bmw igjen. Men jeg er veldig åpen når det gjelder bil. Hører ikke på hva andre sier når det kommer til bil. My prat der i gårn gitt. Har hatt alt i fra mazda 323 stv til jaguar. Men et klart flertall av bmwer og audier da kun quattro. Har bilder av nesten alle bilene jeg har hatt men det kan tas i en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 vurderer faktisk STERKT A6 sjøl jeg.. fadern har siste 15 åra kun hatt audi, å den siste a6 2,5 tdi ligger ikke ett hakk bakom noen BMW modell jeg har prøvd, verken i komfort eller design. understyrt? hvorhen? det må vær quattro vel å merke. hehe finnes faktisk ikke en eneste Audi som ikke er understyrt.. quattro eller ikke.. motoren sitter foran grillen som Jeremy Clarkson sa.. helt feilkonstruert med hensyn til kjøreegenskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 ved "vanlig kjøring" som jeg i 99% gjør. så synes jeg audi er vel så behageli å kjøre som bmw, å mange andre merker.! det som drar mest til audi er forøvrig quattroen, ett meget velfungerende konsept! å har banna nok i bakken opp til huset mitt i vinter! så til vinteren SKAL det bli 4wd!! kunne godt ha kjøpt 5 serie med 4wd(stv) men de vokser ikke på noe tre i nærheten her hvertfall. å Mr clarkson er forøvrig den mest patetiske gubben jeg vet om!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Selv om jeg er BMW entusiast finnes det andre merker også. Understyrt eller ei, en orginal RS4 kjører nurburgring på 7.58, det er fortere enn en M3 (RS4 er registrert for 5, og har 4 dører...) Kun BMW CSL som kjører fortere enn dette orginalt (7.50). Kunne faktisk like godt kjøpt en RS4 som en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Gratulerer med ny bil, men pass på, disse bilene er ettertraktede ransbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Regner med du bytter den ut igjen når verkstedregningene kommer. Det er SINNSYKE delepriser på disse bilene. Men som vinterbil: Perfekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Regner med du bytter den ut igjen når verkstedregningene kommer. Det er SINNSYKE delepriser på disse bilene.Men som vinterbil: Perfekt!!! kanskje litt dyrere deler på enkelte ting... men så slipper du i gjengjeld å bytte de til stadighet!! noe du må på f.eks e34. kaster vell stein i glashus nå, men har ikke hatt så god økonomi som etter jeg kvitta meg med beemeren. å nå har jeg faktisk to biler, OG en FG! (1-5 rc bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe takker for det. Dama har en finger med i spillet. Så jeg kunne ikke velge fritt denne gangen. Men for bikkjene er dette helt topp.¨Kast kjerringa på dør Grattis med ny bil Audi kan det med å lage gode vinterbiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Regner med du bytter den ut igjen når verkstedregningene kommer. Det er SINNSYKE delepriser på disse bilene.Men som vinterbil: Perfekt!!! Har "annsatt rabatt" på møller så det går nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Huff hva skal man med bikkjer i grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 ja FY faen for no dritt og ha bikkjer! Har de pga oppvokst med hunder/trives godt med hunder, Godt og ha med i marka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Grattis med ny bil, og dette er et godt alt. til BMW mener jeg . Lånte forresten en tilsvarende bil, men -96 mod. S6 av en kammerat for 6 år siden. Var kun flaks at jeg ikke mista lappen i en episode da, gikk godt syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 ved "vanlig kjøring" som jeg i 99% gjør. så synes jeg audi er vel så behageli å kjøre som bmw, å mange andre merker.! det som drar mest til audi er forøvrig quattroen, ett meget velfungerende konsept! å har banna nok i bakken opp til huset mitt i vinter! så til vinteren SKAL det bli 4wd!! kunne godt ha kjøpt 5 serie med 4wd(stv) men de vokser ikke på noe tre i nærheten her hvertfall. å Mr clarkson er forøvrig den mest patetiske gubben jeg vet om!! Nå missforstår du. Clarkson er på ingen måte en helt for meg. Men hender han har noen veltreffende utrykk (en sjelden gang). Audi og "alle" andre merker er framtunge og understyrte. Kjøreegenskapene er helt OK men ikke på nivå med BMW. Audi er konge på 4WD. Har forøvrig ingen ting mot Audi. Bare fikk høre litt mye at BMW er pakkisbil i helgen av en som liker Audi og er litt smålei damer som digger Audi og ikke liker BMW. De har ikke skjønt mye. Det finnes heldivis unntak. Ei som har skjønt hva eleganse og kvalitet er for noe! Er bilen hennes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Regner med du bytter den ut igjen når verkstedregningene kommer. Det er SINNSYKE delepriser på disse bilene.Men som vinterbil: Perfekt!!! kanskje litt dyrere deler på enkelte ting... men så slipper du i gjengjeld å bytte de til stadighet!! noe du må på f.eks e34. kaster vell stein i glashus nå, men har ikke hatt så god økonomi som etter jeg kvitta meg med beemeren. å nå har jeg faktisk to biler, OG en FG! (1-5 rc bil) haha mener du at Audi har høyere kvalitet enn BMW? Var nok bare du som hadde en oppbrukt BMW. 2,5 TDI motoren til Audi er kanskje en av verdens dårligste motorer. Alt går i stykker på den og reperasjonene er svindyre. Flere som har brukt både 50 og 60 000 på reperasjoner på den motoren. Største grunnen til å ikke ha Audi er faktisk Møller. En kamerat skulle ha en sprayboks med lakk til en Golf. 260 kr kostet det. For meg kostet tilsvarende 130 kr hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 ... pass på, disse bilene er ettertraktede ransbiler Det samme fikk jeg høre da jeg skulle forsikre 540'n min, og fikk hakeslepp da prisen dukket opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå