Gå til innhold

Da her jeg svikta bayern og kjøpt meg en audi s4

locktite
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp jepp. Jeg har det hvertfall ikke vansklig med og ha det gøy på bane med andre merker en bmw. Virker som enkelte blir irriterte ved kjøp av andre merker en bmw. Trekke frem en diesel motor fra vag. Kan sikker finne drit om diesel motorene til bmw men hvorfor? Ingen biler er vel feilfrie. Jeg er autofil men ikke bmwfil:) Med dette takker jeg for meg inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp jepp. Jeg har det hvertfall ikke vansklig med og ha det gøy på bane med andre merker en bmw. Virker som enkelte blir irriterte ved kjøp av andre merker en bmw. Trekke frem en diesel motor fra vag. Kan sikker finne drit om diesel motorene til bmw men hvorfor? Ingen biler er vel feilfrie. Jeg er autofil men ikke bmwfil:) Med dette takker jeg for meg inntil videre.

Du kommer nok tilbake skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe finnes faktisk ikke en eneste Audi som ikke er understyrt.. quattro eller ikke.. motoren sitter foran grillen som Jeremy Clarkson sa.. helt feilkonstruert med hensyn til kjøreegenskaper...

kan jeg tenke meg, har sett under pansteret på en 1,9 tdi der den lille 4ern ligger helt framme i bilen, ble nesten sjokkert! :shock: tenk en 2,5tdi med en tung V6`er diesel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe finnes faktisk ikke en eneste Audi som ikke er understyrt.. quattro eller ikke.. motoren sitter foran grillen som Jeremy Clarkson sa.. helt feilkonstruert med hensyn til kjøreegenskaper...

kan jeg tenke meg, har sett under pansteret på en 1,9 tdi der den lille 4ern ligger helt framme i bilen, ble nesten sjokkert! :shock: tenk en 2,5tdi med en tung V6`er diesel!!

moro å sammenlikne med BMW, hvor spesielt E46 med de rekke4'erne har motoren veldig langt inn og langt bak hjulene.. det er mulig jeg tar feil, men det ser i alle fall veldig slik ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moro å sammenlikne med BMW, hvor spesielt E46 med de rekke4'erne har motoren veldig langt inn og langt bak hjulene.. det er mulig jeg tar feil, men det ser i alle fall veldig slik ut..

nei du har helt rett håkon! :wink: Er nesten sykt hvor langt inn med torpedoveggen motorene til BMW er! På is`en jeg hadde var det maksimalt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt VAG og AUDI i alle år og gått over til BMW...vag og audi hadde sine feil dem,Men dem som sier bmw er feilfri snakker ikke sant,Det finnes ikke en feilfri bil det er bare det at noen klager ikke for den minste ting. :roll:

Lykke til som audi eier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt VAG og AUDI i alle år og gått over til BMW...vag og audi hadde sine feil dem,Men dem som sier bmw er feilfri snakker ikke sant,Det finnes ikke en feilfri bil det er bare det at noen klager ikke for den minste ting. :roll:

Lykke til som audi eier :D

Nei BMW er ikke feilfri, og det er det ikke noen som har påstått heller, men vil påstå at BMW har mange løsninger på bilene sine som er bedre en både VAG og Audi. Er ikke tilfelldig at BMW er å regne som det mest sportslige merket fra Tyskland vist man ser bort i fra Porsche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å plassere motoren utenfor grillen på audi har jeg også lagt merke til. Må jo bli understyrt som satan.. og det er de jo også, i følge de som har kjørt de. Lurer fælt på hvorfor de har en slik motorplassering. Noen som vet? Kommer ikke på annet positivt enn at de kan ha enda større plass i coupèn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å plassere motoren utenfor grillen på audi har jeg også lagt merke til. Må jo bli understyrt som satan.. og det er de jo også, i følge de som har kjørt de. Lurer fælt på hvorfor de har en slik motorplassering. Noen som vet? Kommer ikke på annet positivt enn at de kan ha enda større plass i coupèn..

Der tror jeg du traff spikeren på hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den s4en din så mistenkeli lik en som jeg skulle kjøpe for en 3-4 år siden...

6trinns girkasse og skinn?

Var det du som kjøpte den renault 19 16v en på bca haugenstua for noen år tilbake? så veldig lik ut en jeg tenkte på å kjøpe der, lurer på om jeg ikke bydde på den også den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den s4en din så mistenkeli lik en som jeg skulle kjøpe for en 3-4 år siden...

6trinns girkasse og skinn?

Var det du som kjøpte den renault 19 16v en på bca haugenstua for noen år tilbake? så veldig lik ut en jeg tenkte på å kjøpe der, lurer på om jeg ikke bydde på den også den gang.

Ja jeg kjøpte den jævla rennån. Bare problemer! Gikk godt en liten stund. Kompis mista lappen i den og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...