Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 knabba denne linken fra offroad forumet.. http://www.offroad.no/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=58183 til propan! sletter du din sletter jeg min. så ikke den jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Kremt... tja.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=25163 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Jo den første er solgt, men jeg har fått tak i en til. Skal hente den om 14 dager. Greit å selge før mann har fått den hjem. Denne er som nevnt chippet, (ca 340hk)har ikke radiator og mellom aksel. Men er to år nyere (91) og godt mindere (170) Så løp å kjøp. Eller må vente litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hvor vanskelig er det og få den ned i en E30? Har virkelig ikke peiling, så spm virker kanskje litt n00b. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Motorfester får du på ppf,du får tak i en 535 radiator.Mellomakslel må modifiseres. Og ellers ett par ledninger og eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Du får det til og høres enkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Du får det til og høres enkelt ut. Det er ikke vanskelig,var verre før da ingen hadde motor fester,hva en skulle bruke til radiator og ikke peiling på kopplingskjema etc,da måtte en alltid gå egne veier..og chip var ikke å oppdrive her til lands.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Hva skal du ha for motoren??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Litt OT: Passer S38 motorfestene til PPF på M30 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Litt OT: Passer S38 motorfestene til PPF på M30 også? Dette bør du ha fått med deg etter x antall diskusjoner her inne. M30 og S38 er fra samme familie. La salgsannonser være salgsannonser, og lag heller en tråd en annen plass hvis en lurer på ting som ikke er relatert det som er til salgs. Dette innlegget lot jeg stå, for det er litt relatert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Litt OT: Passer S38 motorfestene til PPF på M30 også? Dette bør du ha fått med deg etter x antall diskusjoner her inne. M30 og S38 er fra samme familie. La salgsannonser være salgsannonser, og lag heller en tråd en annen plass hvis en lurer på ting som ikke er relatert det som er til salgs. Dette innlegget lot jeg stå, for det er litt relatert... Jeg vet de er i samme familie da, men om motorfestene er dønn like var jeg ikke sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Det er vel forskjell på M30 til E34 og den som sitter i tidligere modeller som e28, e23 osv. S38 festene vil da være identiske med de som brukes til M30 fra E34, mulig med forbehold om klarering til grenrørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Da har jeg solgt begge motorene jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 ja det har du.. og den siste du henta sitter jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 hvordan passer denne i en E39 1997 modell eventuelt hva koster en M5 motor fra E39??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå