Gå til innhold

m5 3,6 t.s.

Share

Anbefalte innlegg

Jo den første er solgt, men jeg har fått tak i en til. Skal hente den om 14 dager. Greit å selge før mann har fått den hjem. Denne er som nevnt chippet, (ca 340hk)har ikke radiator og mellom aksel. Men er to år nyere (91) og godt mindere (170) Så løp å kjøp. :D Eller må vente litt da. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til og høres enkelt ut. ;)

Det er ikke vanskelig,var verre før da ingen hadde motor fester,hva en skulle bruke til radiator og ikke peiling på kopplingskjema etc,da måtte en alltid gå egne veier..og chip var ikke å oppdrive her til lands..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Litt OT: Passer S38 motorfestene til PPF på M30 også?

Dette bør du ha fått med deg etter x antall diskusjoner her inne. M30 og S38 er fra samme familie.

La salgsannonser være salgsannonser, og lag heller en tråd en annen plass hvis en lurer på ting som ikke er relatert det som er til salgs. Dette innlegget lot jeg stå, for det er litt relatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Passer S38 motorfestene til PPF på M30 også?

Dette bør du ha fått med deg etter x antall diskusjoner her inne. M30 og S38 er fra samme familie.

La salgsannonser være salgsannonser, og lag heller en tråd en annen plass hvis en lurer på ting som ikke er relatert det som er til salgs. Dette innlegget lot jeg stå, for det er litt relatert...

Jeg vet de er i samme familie da, men om motorfestene er dønn like var jeg ikke sikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...