icc Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 På mitt BT sa han ingenting om felgene enda jeg nevnte de og viste papirer.. nei det var dekkene på felgene han var opptatt av, rulle-lengde o.l. Tror ikke de kan si noe på at det er tysk, mener de skal kunne oversette det selv. Det sa hvertfall han mekkemannen til meg når jeg stussa på at alle Tüv-ene mine var tyske. (At han hadde hatt tysk på skoln) Men han var jævli grei egentli, slapp unna med knus lykt på langlysa også. Men var dog noe som skjedde rett før jeg dro ditt. EDIT: Kjærringene i skranken som ikke kan tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Slik jeg har oppfattet det på BT her i Arendal, så er det sånn at på kontorene så er de vrange og skal pirke og kverulere på alt, mens på verkstedet er de greie og pirker lite.. Nå har jeg bare godkjent 1 bil der, men de var i alle fall greie den gangen.. Far min skulle et eller annet på BT (husker ikke hva det var), og så måtte han betale en avgift. Men han kunne ikke betale der, selv om det stod en betalingsterminal i samme skranke... Nei, han måtte på posten og betale og tilbake og vise kvitteringen. Etter å ha sittet i kø i 45 min begynte klokka å nærme seg stengetid og han skjønte at han kom til å komme maks 5 minutter for sent tilbake. Han spurte om ikke de bare kunne vente de få minuttene, men svaret var blankt nei. Synes de kan være litt greie mot de folka som betaler lønningen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Men han kunne ikke betale der, selv om det stod en betalingsterminal i samme skranke... Nei, han måtte på posten og betale og tilbake og vise kvitteringen. Dette irriterer meg også noe kraftig. Her har vi sendt folk til månen og så greier ikke to etater å koordinere slik at vi kan betale på den samme terminalen som står der. Iallefall burde de klart å sette opp en terminal tilknyttet tollvesenet der, tenk hvor mange som betaler omreg. avgift ol. Det er ikke alltid det er et postkontor i nærheten av BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Da jeg godkjente senkingen på 325en spurte jeg om de skulle ha tuv papiret oversatt til norsk. Da sa mannen at det var deres(BTs) ansvar å forstå tuv papiret. Det han ville ha var tuv papiret og 4hjuls kontrollpapir. Dette skjedde hos BT i Trondheim i fjor sommer. Jeg har hørt de er veldig greie på andre ombygginger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Om noen år, er det forhåpentligvis generasjonskifte på BT. Da kommer yngre folk til, som har gått grunnskole med tysk obligatorisk. Til deg som skrev om private samtaler kolleger imellom mens det var laang kø osv, det hadde jeg rett og slett ikke finni meg i! Hadde gått bort til de og sagt klart ifra, nok er faenmeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå