bmw_overdriver Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Har endelig blitt kvitt knirk i listene over vinduene. Prøvde vasking, silikonfjerner, m.m. men det som endelig hjalp var å smøre dem med bivoks fett som selges for skinnmøbler (som det absolutt ikke må brukes til!). Nå er det stille stille...
Muren Motorsport Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 silikonfjerner? hoste litt... du bruker silikonstift for å FJERNE slik støy.. men en bmw er så myk i chassice att den vil begynne å knirke igjen ganske snart likevel!
bmw_overdriver Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Skrevet Juli 11, 2006 silikonfjerner? hoste litt... du bruker silikonstift for å FJERNE slik støy.. men en bmw er så myk i chassice att den vil begynne å knirke igjen ganske snart likevel! Silikonstift er no-no på bmw - silikon dreper gummilister. Silikonfjerner hjelper om det brukes i tide, men det tar også oljefilm og annen møkk som lager gniss.. bruker'n på vinduene også for å fjerne trafikkfilm.
Superbeetle Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 hva er gale med silikon stift da? Tips til å hindre dørene mine fra å fryse i vinter da? coupe...
ChrZZ Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Litt OT: Noen som vet hvor/hva jeg skal smøre for at vinduene ikke skal pipe når jeg sveiver dem opp og ned? (manuell) --> E36, sedan.
Muren Motorsport Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 tror mr overdriver. nekter å bruke ting som foreskrevet. møbelpleie må ABSOLUTT ikke brukes på møbler, silikonstift til gummilister må IKKE brukes på gummilister! har brukt silikonstift på alle mine bmw'r. å ser ingen grunn til ikke fortsette med det. men ta en tlf til bmw å spør da.
Superbeetle Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Litt OT:Noen som vet hvor/hva jeg skal smøre for at vinduene ikke skal pipe når jeg sveiver dem opp og ned? (manuell) --> E36, sedan. Litt silikonspray evt smøreolje i føringene langs siden av ruten pleier å hjelpe..
mlello Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 I instruksjonsboken til min 1'er, så står at man IKKE skal bruke silicon på listene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå