Magnus Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Det har plutselig kommet støy fra dekkene mine. Jeg tror vertfall det er dekkene. Lyden øker med farten. Har sjekka luft trykket i alle dekk å det er riktig. Da kan det jo umulig plutselig bli lyd av dekkene? Hva i huleste kommer den lyden i fra? Hva annet kan lage en sånn lyd? hører lyden går i ett med hjula på en måte. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Det har plutselig kommet støy fra dekkene mine. Jeg tror vertfall det er dekkene. Lyden øker med farten.Har sjekka luft trykket i alle dekk å det er riktig. Da kan det jo umulig plutselig bli lyd av dekkene? Hva i huleste kommer den lyden i fra? Hva annet kan lage en sånn lyd? hører lyden går i ett med hjula på en måte. Noen som har peiling? Sjekk hjullager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Rusthøl i kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå