simen e30 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 ja skal prøve å få ut noen i løpet av helgen tenkte jg har et par som er litt kule
Torgis Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hvor er det dere kjører? Lisjøen? Rått prosjekt forresten flink til å ratte er du å, fin fin bil
simen e30 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 er jo svært føre i skogen nu da:) gjør jo ikke noe om det er litt kjølig egentlig:) pleier da å bli varmt inni bilen vet jeg:)
simen e30 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 ja kjører på lisjøen/tørråsjøen.. og noe private arg etter 12
oddis Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ja, nå er det bare å dra seg på Tøråssjøen, den åpna idag Starer 12 i morgen. Er nesten ikke snø der, så det kribler litt i magan da man legger ut i langsvingen. Steinbruddene kommer fort.. Tror det var 2cm vi målte snødybden. Så ishjul anbefales!!
simen e30 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 dukker opp i morgen jeg vettu:) bilen står klar med hjula på
simen e30 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 gikk ikke så veldig bra med kjøringen i helgen.. stod opp kl 9 på søndag og skulle ut og starte opp bmwen litt før jg skulle dra.. da var det -23 grader.. så den startet jo så klart ikke kom meg innendørs å fikk varmet den opp. men da hadde det kommet noe kondens i noe kontakter så drev å feil søkte til kl var 17:00 på dagen.. så da ble det ikke noe kjøring den dagen.. men får håpe været holder seg til helgen.. så da blir det gassing håper jg:)
simen e30 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 var utpå em prøve tur i sta.. alt funka 110% .. kjørte inn i garagen og stoppet bilen.. skulle prøve å starte den igen.. nei da var den faen meg 110% død da ikke noen dyser som åpner.. typisk dritt... skal jo kjøre lørdag jg.. har ikke tidd til sånn dritt!!!!!!
oddis Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Rart slik skjer. Det var som jeg sa til Kim på lørdag, dette er sånn "Henning-Solberg-feil", at noe småtteri ikke funker rett etterpå.. Som at en ledning i ECUn ikke vil være med. Er ikke noe kortsluttningsfeil/motstandsfeil? Skulle jo tro den sender ut feil signaler da dysene ikke åpner umiddelbart etter avslåing (Da ECUn skrur seg av når tenninga blir brutt og "rebooter" seg (når du starter igjen)) Men kunne du ha fiksa et bilde av det kamerastativet du har? Jeg prøvde å få det til å funke i bilen til Kim på det stativet han lagde, men det virker som det vibrerer for mye (festa direkte i et flatjern via en trebjelke med strips i begge setene). Har du noe gummi/mykt produkt mellom kamera og kamerastativ? Rakk ikke å legge til på 2. gir før kamera slo seg av. Har du hatt slike problemer? Jeg bruker sånn vanlig hjemmekamera med normal vekt på ca 2kg. Mye mulig det er for sensetivt for vibrasjoner, men jeg synes det er rart.. Bilen hans er jo stiv, men alikevel..
simen e30 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 der var bilen i gang igjen:) var tps`en som hadde tatt kvelden.. så nå er jeg helt klar til lørdag:)
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 fått lagt ut en liten sladde film nu:) fra bmwccn 08...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå