Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmmm kan hende jeg har svart litt feil nå men?? blir jo egentlig ikke helt orginal tenning .. bytter jo ut føleren på veiva med en halt giver.. å setter på 3 nye tennings punkter på rem hjulet, eller det som sitter innerst liksom.. å setter på en tenningsmodul fra ford.. ikke noe problem med tennings bank. eksos tempen er på ca 700-760 grader på bane kjøring ved 1,1 bar:

Dette er EDIS tenning. Eneste som er kjipt med MS&Edis er at man kun kan kjøre fuelcut som turtallsperre, ikke kutte tenninga

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du fikk til å legge ut bilder ja simen, flink poyke du :wink:

Får nok prøve å få solgt bmw'en min snart jeg tror jeg, så jeg får kjøpt meg noe jeg kan kjøre fra deg og bror din med..

Når blir du ferdig med motoren?

Skrevet

jada gikk greit det:) en liten moro klumppppp du kent.hehe. ja du må få deg noe litt vassere:) håper på å bli ferdig til benking i startsen av august. men det skal vel holde hart :lol:

Skrevet

Dette er EDIS tenning. Eneste som er kjipt med MS&Edis er at man kun kan kjøre fuelcut som turtallsperre, ikke kutte tenninga

Vil ikke bilen gå magert da på de få slagene etter fuel cuten? Dette kan umulig være sunt for motoren!

Skrevet

Liker heller ikke den fuel-cut ordningen.Skulle tro det ble veldig varmt med en turbo på full snurr og en 6-7000rpm.Skal få låne bilen min når den blir ferdig du kent,så skal vi nok hamle opp med brødrene.Og simen,du må opp om morram hvis du skal få skrudd noe bil!!

Skrevet

hmmm. er vanlig tennings kutt på lars sin.. men vet ikke jeg?? hehe:) moro klumpen:) innen du har fått igjen førerkortet vettu kim da har jeg kommet veldig veldig langt:P hehe... har du igjen mye du eller??

Skrevet

Da har vel kanskje fått mappet til jeg får igjen lappen tenker jeg.Og da har jeg muligens fått fyr på brakka mi også.Time will show.Hvor fikk du tak i dyser forresten?

Skrevet

Nytter nok ikke med orginal 320 lenger skjønner jeg...

Men jeg har en plan jeg også, foreløpig hemmelig, men bare vent å se, skal nom ta dere en dag..

Rudskogen ell, Simen&Kim?

Drar nedover til fredrikstad snart, prøve å beholde kortet denna gangen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...