336mik Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Skulle nok fått gjort litt mer hvis jeg var sykemeldt jeg også ja.. Eller når jeg tenker meg om,så kanskje jeg ikke hadde fått gjort så mye,siden det er mye sveising som gjenstår,og det får jeg bare gjort på jobb
Kristov Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Ikke for å være kjip men du kommer til å få et problem med den WG'en med så stor turbo. Kan nesten garantere at det blir boostcreep på de høyere girene. Mener han som hadde det sleit med å holde trykket under 1.6 bar på fullgass.
linren Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Er de gutta på tk flinke??Bor ikke langt unna og har en m3 e30 med m50b25 turbomotor som hadde trengt litt "justeringer"...
Jørgen Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Ikke for å være kjip men du kommer til å få et problem med den WG'en med så stor turbo. Kan nesten garantere at det blir boostcreep på de høyere girene. Mener han som hadde det sleit med å holde trykket under 1.6 bar på fullgass. Han som hadde det? Turbosatsen der ble kjøpt i sverige...
Jørgen Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Er de gutta på tk flinke??Bor ikke langt unna og har en m3 e30 med m50b25 turbomotor som hadde trengt litt "justeringer"... TK er flinke ja.. Jan Ivar der som driver mest med sprut, hva kjører du på bilen din?Og hvor er du fra? Tok siste finjustering/benking der på min, funker fett det
simen e30 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 jaja da får jeg kjøre på 1,6 bar da.. ikke være en det:) sånn ca det jeg hadde tenkt å kjøre på oxo.. passer meg utmerket ikke være en å sette i en strammere fjær heller da
linren Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Kjører med nesten org motor untatt litt bedre topppakning.Har større dyser og justerbar bensintryggregulator. Kjører på ca 0,6kg. Bilen ble bremset hos ss til 306,2hk og 426NM. Bor forøvrig ikke langt fra Flisa..Vurderer og kjøpe ett datasprut og tenkte da på tk...
simen e30 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 endelig ferdig.. eller nesten da. må gjøre litt små fix.. flytte filteret å litt sånn små plukk:) litt bilder å tygge på
simen e30 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 skal bli gøy å få mappet den skikkelig:)
325ti Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 er vell et lite minus og ha bens.reg og dump på samme vakum slange. stopper opp et lite sekund da på vakum sida, foreslår og få det et "90 lokk" på innsuget, der er de to nippler til vakum. fett bygge anyway=) stå på=)
simen e30 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 effekt kurva til bror min.. grei den benken går til 350 hk
simen e30 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 er vell et lite minus og ha bens.reg og dump på samme vakum slange. stopper opp et lite sekund da på vakum sida, foreslår og få det et "90 lokk" på innsuget, der er de to nippler til vakum.fett bygge anyway=) stå på=) neida er ikke noe fare det. for når jeg slipper gassen. så går bensin trykket ned oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå