Nino Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 jeg skal bytte registeret i min e34. noen her som har gjort dette før. og som kunne vært noen engler og gitt meg en forklaring. (BTW kjørte en hefti hvit e30 forbi huset nå) hvor mye må je plukke ut for å komme til registeret? hva må gjøres i forkant? setter pris på alle innspill. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Hva må gjøres i forkant?? Syke deg opp til og stå og skru i 4-5 timer non stop. Skaff regreim og strammehjul. Like greit og bytte rotor/fordelerlokk med det samme. That's it. Plukk av det som kommer i veien og bytt!! Trenger ikke og ta av slanger/radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 men, sitter ikke registeret inne i coupe'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 du snakker om varmeregisteret vil jeg tro ballder tenkte nok på register-reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 a... hehe.. ja, je tenkte på varmeregisteret jeg da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Tror ikke vi skal høre på ballder, for da blir det mye ekstra skruing, og fortsatt vått inni bilen.. hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 jeg har ikke demontert det før. men, jeg har hatt ut hele midtonsollen og da kommer man ganske godt til.. så det er jo første steg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Tror ikke vi skal høre på ballder, for da blir det mye ekstra skruing, og fortsatt vått inni bilen.. hehehe! IKKE gjør det slik jeg ville gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå