Gå til innhold

93' 318is Coupè SOLGT


///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Det er sportsratt ikke M-tech ratt ja.

Sett heller turbo på denne da? Bedre kjøreegenskaper enn Audi!

Eller putt i en M50 og sett på turbo på den.

Jeg vil ikke si at Bmw 318is har bedre kjøre egenskaper en Audi s4 den har jo faktisk quattro, som hjelper veldig mye, ikke bare om vinteren men også om sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare "blande" meg i denne "diskusjonen"... quattro har en hvis form for falsk sikkerhet (tror alt er mye bedre men når alt kommer til alt er den farligst!!) med en bakhjulstrekk kjenner du hvordan festet er...ergo lettere å kjenne bilen og kjøre bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjenner grensen på bilen din uansett quattro eller ikke, burde det ikke være noe problem om kjøre bra. Jeg har kjørt begge typer biler, jeg er enig at når quattro'en først slipper, slipper den skikkelig. Dette skjer ikke med bakhjulstrekk. Men vis du har lært og behandle bilen ved grensen til bakhjul/firehjuls slipp vil jeg ikke si at dette som du referer til med en "falsk trygghet" gjelder for quattro'en.

Nå er det også snakk om hvilke typer veier vi kjører på, skal du ut på snø, is eller grusveier vil jeg si at S4'en ville hvert bedre og kjøre, snakker vi varm sommer asfalt er det vel i dette tilfellet Bmw'en jeg ville satset på. Dette kommer jo også helt ann på dempere og hjul oppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo mye offtopic her.... MEN, er jo morro det!! :lol:

Har alltid hatt BMW'er oppigjennom, og det er jo herlig velbalanserte redskaper å sladde med, men firhjulssladd er jo det ultimate (les: Hafsengen og leif nilsen på rudskogen for ett par uker siden :applause: )...

Kom over en billig S4, så da vil jeg prøve litt i vinter med 290hk og 4x4 å leike litt på grusveiene :whistle:

Quattro'n sitter bra ved gasspådrag, men er jo en vanlig bil når man skal bremse, så man må tenke litt mer og hvertfall ikke trekke seg midt i svingen :uh: .... Men bakhjulstrekk er jo det letteste, og tryggeste å kjøre for en "hobby-drifter".....

MEN, til våren vil jeg vurdere en E46 coupè, BMW er fortsatt mitt hjerte nærest :klemme:

PS: Bilen er fortsatt til salgs! Og er ikke brukt som driftebil, kun cruisebil!!! ( kommer en imorgen å skal kikke på den da men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ble det..beklager fra min side :lol: ups...bare en ting...quattro`n slipper som en bakhjuls-og forhjulsdreven bil når den først slipper, ikke som en vanlig bil,bare så du vet det...så du slipper å erfare det på den harde måten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja flott bil, men selg nå heller a4'en. nå står 320 for salg.

EYYYY!!!!

Welcome to forum!!!!

Blir det RS4 på deg nå??? eller nye M5 ??

A4'n er jo kjerringbilen, får ikke lov til å røre den.... selv om ho snart mister 18 tommåran!!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...