smood Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 vet ikke helt om det er rikti "avdeling" jeg legger dette i men Alcantra og semsket skinn, har det ca den samme looken?? skal trekke om dashbord til semsket skinn, men hvis det har samme looken og alcantra er billigere så satser jeg på det istedet Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er vel stort sett det samme. Alcantara er muligens mere slitesterkt? BMW bruker hvertfall alcantara orginalt, og det er lekkert! Alcantara er vel syntetisk, mens semsket skinn er, hmm.. skinn. (kan hende jeg bare surrer...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er vel ikke det letteste å trekke et dashbord i, så sant du vil unngå div. sømmer. Har du vurdert å få det flocket? Det gir nesten samme loocken. Det er en i Stavanger, som driver med flocking, det ligger litt info på http://www.racefix.no/other_flocking.aspx Tror også det var en her på forumet (torebmw?) som fikk flocket sit dashbord der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 jepp jeg fikk flocka dashboard,dørtrekk+++..ser bra ut det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå