Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kan ikkje du kristov legge inn meldingen du fekk av calitri då? Nei, det ønsker jeg ikke å gjøre. Hensikten med dette innlegget var å undersøke om mitt tilbud til løsning var helt urimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var i garasjen sammen med Calitri hele tiden de holdt på med kassen igår. Grunnen til at kassen ikke har blitt satt inn før er ganske enkelt at han har gått å ventet på en clutch fra ppf, som ikke har dukket opp. Igår fikk han tak i en clutch, og byttet kasse. Etter oppstart og prøvetur kom han tilbake og var MEGET skuffet kan man si, er det rart at man blir lettere irritert kristov? Jeg bare spør. Så det er sagt så har jeg kjent calitri, og vært kompis med ham i årevis, og har aldri opplevd att han har handlet urettferdig over for noen. De "truslene" han kom med, der "andre" kunne bli satt på saken kan jo akkurat likegodt være advokat som torpedo, eller tar jeg feil kristov? Slik situasjonen var så oppfattet jeg det som en trussel, du må innrømme at det hadde vært rimelig tafatt å true med advokat og politi for en brukt bildel til 5000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Prisen har ingenting å si. Kan selge den for 20.000 hvis kjøper er villig til det også. Nei brukt er brukt. Sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Tror ikke kjøper har noe krav å stille her nei,en får bare bite i det sure eplet og innrømme at en har kjøpt katta i sekken. Men jeg ville kanskje gitt tilbake 1500 for plaster på såret da Kristov. Uten å få kassa tilbake. Men det er opp til dere,og ingen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tror ikke kjøper har noe krav å stille her nei,en får bare bite i det sure eplet og innrømme at en har kjøpt katta i sekken.Men jeg ville kanskje gitt tilbake 1500 for plaster på såret da Kristov. Uten å få kassa tilbake. Men det er opp til dere,og ingen av oss. Er det ikke nettopp det jeg tilbyr da? Legger også merke til at du bruker ordet "kanskje"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var i garasjen sammen med Calitri hele tiden de holdt på med kassen igår. Grunnen til at kassen ikke har blitt satt inn før er ganske enkelt at han har gått å ventet på en clutch fra ppf, som ikke har dukket opp. Igår fikk han tak i en clutch, og byttet kasse. Etter oppstart og prøvetur kom han tilbake og var MEGET skuffet kan man si, er det rart at man blir lettere irritert kristov? Jeg bare spør. Så det er sagt så har jeg kjent calitri, og vært kompis med ham i årevis, og har aldri opplevd att han har handlet urettferdig over for noen. De "truslene" han kom med, der "andre" kunne bli satt på saken kan jo akkurat likegodt være advokat som torpedo, eller tar jeg feil kristov? Slik situasjonen var så oppfattet jeg det som en trussel, du må innrømme at det hadde vært rimelig tafatt å true med advokat og politi for en brukt bildel til 5000kr? Hvorfor det? Calitri mener seg lurt, med rette(i mine øyne), og vil gjerne ha valuta for de 5000 kr han har lagt ut for kassa, som du mente var i utmerket stand.... Dessuten var det aldri skrevet hvem den/de "andre" var, eller?? Vær trygg kristov. Calitri setter nok ingen torpedoer på deg Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var i garasjen sammen med Calitri hele tiden de holdt på med kassen igår. Grunnen til at kassen ikke har blitt satt inn før er ganske enkelt at han har gått å ventet på en clutch fra ppf, som ikke har dukket opp. Igår fikk han tak i en clutch, og byttet kasse. Etter oppstart og prøvetur kom han tilbake og var MEGET skuffet kan man si, er det rart at man blir lettere irritert kristov? Jeg bare spør. Så det er sagt så har jeg kjent calitri, og vært kompis med ham i årevis, og har aldri opplevd att han har handlet urettferdig over for noen. De "truslene" han kom med, der "andre" kunne bli satt på saken kan jo akkurat likegodt være advokat som torpedo, eller tar jeg feil kristov? Slik situasjonen var så oppfattet jeg det som en trussel, du må innrømme at det hadde vært rimelig tafatt å true med advokat og politi for en brukt bildel til 5000kr? Hvorfor det? Calitri mener seg lurt, med rette(i mine øyne), og vil gjerne ha valuta for de 5000 kr han har lagt ut for kassa, som du mente var i utmerket stand.... Dessuten var det aldri skrevet hvem den/de "andre" var, eller?? Vær trygg kristov. Calitri setter nok ingen torpedoer på deg Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? Fordi både du og jeg vet at med det hadde man ikke kommet noen vei... Ordet strøken har aldri vært i min munn ved dette salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er to kinkige situasjoner og jeg forstår begge to veldig godt. Men det er forskjell på å kjøpe en kasse av en kar i Oslo liksom og Koed,GS,OS etc.. Brukt er brukt,men såklart hadde jeg blitt meget irritert hvis jeg hadde gitt 5000 for en kasse det er gåen sync på,men en kan bare ringe og få det beste ut av situasjonen og i værste fall reparere kassa evt få tak i en ny. Vet ikke jeg,føler liksommed begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 hadde han sagt at han tvilte på at kassa va bra, å ikkje nemnt at han hadde garanti fra han karn som han kjøpte den med so hadde d vært greit, må berre få sagt d at at jeg føler meg lurt, kjedli å må ut ma 5000 nye tusen for ei girkasse når man akk har kjøpt 1 som er defekt, no når d endeli e ferie å man har meir en nok å bruke peng på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var også der da girkassa ble skiftet, og det var jeg som byttet olja i girkassa, akkurat i det jeg skrudde ut bunnpluggen, kom det mye spon ut, og da mener jeg mye altså, men siden noen hadde gitt garanti for at kassa var bra, så jikk jeg god for den og håpte på at det jikk bra, sier ikke at det var kristov som ga garantien men noen hadde jo gitt den.. og det var faktisk jeg som hentet kassen og, kjørte vertfall 20 mil ekstra på vei til Gatebil treffet på våler..og kassa har stått i garasjen siden jeg var å hentet den fredagen det var gatebiltreff på våler.. og Calitri har gått og ventet på clutchen i flere uker, kansje måneder og, en 6 pucker sinter clutch med trykkplate, men siden han var lei av å vente fikk han byttet i en 4 pucker sinter i stedet.. vi fikk noen karer til å bytte kasse å clutch mot betaling, og nå må kassa ut igjen siden synkroringen er helt føkka, altså, den er heelt ødelagt, den raper om du står på tomgang og legger girstanga forsiktig i gir og.. og som dere sikkert sjønner så var jo han helt fortvilt når han kom etter en liten prøvetur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var i garasjen sammen med Calitri hele tiden de holdt på med kassen igår. Grunnen til at kassen ikke har blitt satt inn før er ganske enkelt at han har gått å ventet på en clutch fra ppf, som ikke har dukket opp. Igår fikk han tak i en clutch, og byttet kasse. Etter oppstart og prøvetur kom han tilbake og var MEGET skuffet kan man si, er det rart at man blir lettere irritert kristov? Jeg bare spør. Så det er sagt så har jeg kjent calitri, og vært kompis med ham i årevis, og har aldri opplevd att han har handlet urettferdig over for noen. De "truslene" han kom med, der "andre" kunne bli satt på saken kan jo akkurat likegodt være advokat som torpedo, eller tar jeg feil kristov? Slik situasjonen var så oppfattet jeg det som en trussel, du må innrømme at det hadde vært rimelig tafatt å true med advokat og politi for en brukt bildel til 5000kr? Hvorfor det? Calitri mener seg lurt, med rette(i mine øyne), og vil gjerne ha valuta for de 5000 kr han har lagt ut for kassa, som du mente var i utmerket stand.... Dessuten var det aldri skrevet hvem den/de "andre" var, eller?? Vær trygg kristov. Calitri setter nok ingen torpedoer på deg Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? Fordi både du og jeg vet at med det hadde man ikke kommet noen vei... Ordet strøken har aldri vært i min munn ved dette salget! Skrev jeg STRØKEN om kassa??? Se underlinet/uthevet tekst... Og med dette: Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? mente jeg ganske enkelt at; La oss si at du kjøper kassa av meg, jeg sier den er i utmerket stand... Du fikser folk til å gjøre jobben, du er ute å tester bilen etterpå å finner ut at sync'en er gåen.... Kan du med hånden på hertet si at du ikke hadde reagert?? Det tviler jeg MEGET sterkt på, for å si det mildt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 hadde han som solgte kassen vært real hadde han tatt kassen tilbake og levert fra seg pengene! det har vel litt med samvittighet og gjøre,da er jo saken ute av verden! det var i hvert fall det jeg hadde gjort...syntes synd på calitri nå han har gledet seg til å få bilen på veien igjen og så skjer dette ps det var meg han kjøpte den av og tror nok ikke han er typen til å true noen!en veldig grei fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 hadde han sagt at han tvilte på at kassa va bra, å ikkje nemnt at han hadde garanti fra han karn som han kjøpte den med so hadde d vært greit, må berre få sagt d at at jeg føler meg lurt, kjedli å må ut ma 5000 nye tusen for ei girkasse når man akk har kjøpt 1 som er defekt, no når d endeli e ferie å man har meir en nok å bruke peng på. Jeg kunne ikke si annet enn hva jeg selv ble fortalt og sjekket ved å sjalte igjenom kassa løs og vri på akslene. Ut i fra det var det ingen tegn på at den var defekt. Når jeg i tillegg sier at jeg ikke har brukt den så er det vel ikke mer jeg kan si? Ser også i ettertid at jeg aldri skulle trukket inn min egen handel, derfor er jeg også villig til å returnere noen penger. I stedet for å gi faen som jeg tror de fleste faktisk ville gjort uten å blunke. Nå har jeg jo fått noen innspill, lar det ligge til i morgen. Løser det seg ikke da får kjøper heller ta det videre med advokat, politi etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg var i garasjen sammen med Calitri hele tiden de holdt på med kassen igår. Grunnen til at kassen ikke har blitt satt inn før er ganske enkelt at han har gått å ventet på en clutch fra ppf, som ikke har dukket opp. Igår fikk han tak i en clutch, og byttet kasse. Etter oppstart og prøvetur kom han tilbake og var MEGET skuffet kan man si, er det rart at man blir lettere irritert kristov? Jeg bare spør. Så det er sagt så har jeg kjent calitri, og vært kompis med ham i årevis, og har aldri opplevd att han har handlet urettferdig over for noen. De "truslene" han kom med, der "andre" kunne bli satt på saken kan jo akkurat likegodt være advokat som torpedo, eller tar jeg feil kristov? Slik situasjonen var så oppfattet jeg det som en trussel, du må innrømme at det hadde vært rimelig tafatt å true med advokat og politi for en brukt bildel til 5000kr? Hvorfor det? Calitri mener seg lurt, med rette(i mine øyne), og vil gjerne ha valuta for de 5000 kr han har lagt ut for kassa, som du mente var i utmerket stand.... Dessuten var det aldri skrevet hvem den/de "andre" var, eller?? Vær trygg kristov. Calitri setter nok ingen torpedoer på deg Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? Fordi både du og jeg vet at med det hadde man ikke kommet noen vei... Ordet strøken har aldri vært i min munn ved dette salget! Skrev jeg STRØKEN om kassa??? Se underlinet/uthevet tekst... Og med dette: Men du må innrømme at du hadde blitt irritert selv, hadde du fått en del som du kjøpte som strøken, men var alt annet enn...? mente jeg ganske enkelt at; La oss si at du kjøper kassa av meg, jeg sier den er i utmerket stand... Du fikser folk til å gjøre jobben, du er ute å tester bilen etterpå å finner ut at sync'en er gåen.... Kan du med hånden på hertet si at du ikke hadde reagert?? Det tviler jeg MEGET sterkt på, for å si det mildt... Det hadde jeg nok blitt, da måtte jeg tatt det opp med han jeg kjøpte den av (svensken). Resultatet av det hadde kanskje blitt 500 kr... Eller at jeg kunne dra til helvette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kristov: Du har jo fått ett tilbud av Calitri tidligere i tråden her da, som du faktisk ikke har svart på en gang..... 2500 so er saka ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå