Sigbjørn Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Legger ut noen bilder av min e36. Det er en 92 mod 325. km 200000. Styling: M-front med rieger leppe, hella angel eyes med lykte senkere, e46 M3 luftriller i framskjermer, Org hekk med m3 defuser. valset hjulbuer fram og bak. Stabstag fram og bak.M3 baklykter Felger: Rondell 58. 8,5 fram og 10x18 bak. Senkesett: Teve fjærer og gul koni dempere med justerbar hardhet. Motor: Sportsfilter, 2,5" eksos og blir snart montering av m3 grenrør som jeg har liggende:) Bare å kåmme med kommentarer til bilen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Sliter ikke du vist du er 4pers i bilen? breie dekk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det går bra det. Den er meget stiv da med stoppere på demperene og skjermene er valset. dekkene er 225/40 rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Dævvern rå bil altså! Spøle sikkert bra den:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dævvern rå bil altså! Spøle sikkert bra den:p Takk for det Ja sperra den virker bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Se hvor pen de er uten lexuslykter! Hehe neida, meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Litt i overkant "tysker stük" på bakhjula og bakpotta må heises høyere opp eller noe, men ellers fin E36 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 5-serie innpress på felga ja? Valsa mye for å få på? Jævla tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Tøff den, mangler kanskje en bakrutespoiler.... hvordan ser den ut innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Hva slags fjærer er det? Teve? Er det virkelig mulig å få på 225/40 på felg med 10" bredde? Må sitte noe sinnsykt bra i svingene? Blir det noe subbing når du svinger max? Ellers rå bil! Du må skrive litt og ta noen bilder om hvordan monteringen av M3 grenrør går. Og jo! Skaff ett bedre kamera! Gjerne noen bilder under bilen av eksosanlegget du har laget! Er det 2*2,5" eller enkel 2,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Likte fronten din veldig godt. Hvor mye er den senket da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Tøff den, mangler kanskje en bakrutespoiler....hvordan ser den ut innvendig? Bakrutespoiler har jeg liggende, den er bare ikke lakkert enda. Innvendig så er den orginal, meget strøkent interiør osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hva slags fjærer er det? Teve? Er det virkelig mulig å få på 225/40 på felg med 10" bredde? Må sitte noe sinnsykt bra i svingene? Blir det noe subbing når du svinger max? Ellers rå bil! Du må skrive litt og ta noen bilder om hvordan monteringen av M3 grenrør går. Og jo! Skaff ett bedre kamera! Gjerne noen bilder under bilen av eksosanlegget du har laget! Er det 2*2,5" eller enkel 2,5"? Teve fjærer ja. 225/40 går fint det på 10" felg, skulle vært litt breiere dekk, men da begynner det å subbe litt. Men fram så har det aldri subbet når jeg svinger, selv om jeg ikke får fingeren mellom skjermen og dekket:) Skal ta flere bilder snart. Det er enkelt 2,5" anlegg på den ja. Og den sitter helt sykt på i svingene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 rå bil så meget strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Rå bil felger med kant er berre..ja.. rått med sånt inpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå