Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Min bil! Da er jeg i gang med mitt prosjekt! Kjøpte bilen nesten orginal og har tenkt å ordne en god del på den. Planene er : M-tech fanger , speil , hekkinnsats , girkule , matter og støtlister! Bakrute senker. Nye dempere og fjærer Nye sommer felger Angel eyes. Bare å følge med så kommer bilder etterhvert som jeg gjør noe.
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 Da er følgende bestilt! Hvite/røde baklykter! M-tech framfanger , hekk innsats og (Koed sliter med speil for tiden så blir noe jalla fra norge) Rieger bakrute senker. Klarglass LED side blinkers Girkule M-tech Matter M-tech Armlene Svarte nyrer M-tech lister Nye bremsetromler bak Nye bremseklosser fremme + en god del reperasjons deler! Pakken er på 40kg og ble sendt i dag fra koed! gleder meg ja
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Skrevet Juli 13, 2006 pen bestillings liste Mhm... Greier ikke sitte stille. Gleder meg helt sykt
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Skrevet Juli 13, 2006 litt ot: Er denne i fargen Mauritius Blau? Er Montreal blue
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Skrevet Juli 13, 2006 Både lønninger , ferie penger og skattepenger røk med ja skal jo lakkeres også dette
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Skrevet Juli 13, 2006 betalte du mye for armlene? Jepp... Svindyrt. Husker ikke pris , men på ha armlene og feste dingsen! 3000 eller noe? www.koed.dk
Kenny_ Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Koster å være kar vet du. Får jo alltid lyst til å kjøpe noe mer til bilen når jeg ser en sånn liste. Men koster det ikke sinnsykt å få sendt det ? M-fangeren er jo ikke noe man kan putte i en liten eske. Betalte jo langt over 100kr bare for noen baklykter fra Moss (gsbildeler) til bergen.
Christopher Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 500kr frakt for 40kg er da ikke ille Eneste so var drit var når dem trakk pengene , glemte kursen å vips trakk dem 1500kr mer på grunn av dette :S menmen...
Kenny_ Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Kan man få spørre hvor mye herligheten kostet da? (utenom lakk da)
Christopher Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 Pakken har mye uten det som er på listen så er vanskelig å si hva "herligheten" kom på Men pakken totalt ble dyr Du kan jo gå inn på www.koed.dk og se selv der etter bruke chrzz sin koed kalkiz
Kenny_ Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Hehe, har egentlig ikke hjerte til å finne det ut. Masse av det du har kjøpt skal jeg selv ha. Men gleder meg til å få se alt dette stasjet på bilen.. Blir groom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå