Christopher Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Kom en koselig tlf fra posten i dag fikk en "palle" av de Jeg ba dem lempe den opp på jobb så har jobbet nå fra kl.15.00 til 20.00! Det jeg har gjort i dag er : Montere : M-tech sidelister Nye baklykter rød\hvite Armlene inni som ble så DIGG Ny girkule m\lys Nye matter Nye sideblinkers Tok noen bilder med mobilen så jeg lemper over i kveld når jeg er på laptopen Sender M-fanger , bakrute senker og hekkinnsats til lakkering i morgen vil jeg tro!
Christopher Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Skulle bytte bremser og gikk fint på høyresiden , men det venstre dekket ville ikke av. Slet i en time , men ikke en av boltene løsnet. Så nå er den på verksted noen dager for å få fikset dette. Så ingen bilder ennå.
Christopher Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Liten update! Bilen står enda på verksted siden det er midt i ferie tid! I dag har jeg handlet enda mer... huff! Kjøpte den lille leppa til m-tech fangeren og en GT carbon leppe! Kunne ikke dy meg. Blir nok ikke lakkering før august for der var det også ferie så tar en liten ferie fra updates her til alle andre er tilbake! GOD SOMMER :D:D
Christopher Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Btw. La opp noen eldenige mobil bilder av det som er gjort! Kommer bedre når bilen er hjemme igjen. http://bilder.chrzz.no/v/brukere/christopher/Bil/
Christopher Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Da er bilen hjemme igjen og har skaffet noen fler deler Skal montere litt i helgen og seff ta noen bilder som det er lite av her. Det jeg har skaffet nå er. Liten cupspoiler under m-tech fronten. M3 gt leppe. Shadowline nyrer til e36! (har fortsatt e46 nyrer til salgs.) Lurer på om det blir lakkering i år eller drøyer til våren igjen siden snart vinter.
sindre21 Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 syns bilen din begynner og bli meget bra nå ser du har fått deg noen grome deler.det liker jeg.driver og strekker opp min også nå.legg ut noen bilder da når du er ferdig med og sette på de nye delene
cmito Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 Kjempefin bil! Men har to dører for mye etter min mening Har sett full fart på den når jeg har kjørt forbi dn...
Christopher Skrevet August 12, 2006 Forfatter Skrevet August 12, 2006 Hehe... Ja er 2 dører for mye utsende messig , men praktisk? Og må si at en sedan med rette stylinga ser herlig ut. Men enig at coupe ser litt bedre ut
najtrox Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 Hei Hei christopher Blir bra detta! Blir vel snart en storbestilling for meg og isbilen snart tenker jeg, bare få fiksa motoren
Christopher Skrevet August 12, 2006 Forfatter Skrevet August 12, 2006 Hei Hei christopher Blir bra detta! Blir vel snart en storbestilling for meg og isbilen snart tenker jeg, bare få fiksa motoren hehe ja... den har jeg gjort å lommeboken svier enda Men nå får jeg komme meg opp på jobb å mekke litt så fyrer jeg noen bilder i kveld
Christopher Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 Hehe.... Ja jar slitt litt her. Men nå hjalp Chrzz meg litt så give me a sec
Christopher Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 Da er det endelig tid for update med bilder Har montert følgende siden jeg startet tråden : M-tech sidelister Nye sideblinkers Nye Baklykter Shadowline nyrer BMWCCN Skiltholdere Armlene Silver rings til instrumenter Girkule Xenon look interiør lys Nye matter Svarte emblem's
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå