Christopher Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 Følgende ligger da på vaskerommet og venter på penger til lakkering Bakrute senker M-tech frontfanger Liten cupspoiler GT leppe carbon Seff skal ikke leppa lakkeres
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Hva er vitsen med GT leppe i karbon hvis du skal lakke den? Ikke lakker den
Christopher Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 Skal ikke lakkere den Tror ikke jeg har sagt det noen plass? Isåfall my bad Edit : Forstår deg! Min feil!
Christopher Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Da har jeg vært på jobb å ordna litt med bilen. Planen var å bytte tromler bak så jeg lakkerte nye fint i svart før jeg skrudde av hjulet. Med seff der var skruehullet vridd rundt så her må noe lurt fikses. tips? Så istedenfor tok jeg motorvask , gullvask hos statoil , Byttet vindusviskere som var feil på eu-kontroll og renset interiør som ble meget bra! Brukte turtlewax interiør cleaner. Ellers venter jeg på penger så jeg kan fortsette. Så blir stille og rolig til den 20 i neste måned vil jeg tro.
Christopher Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 I dag skulle jeg igjen prøve meg på trommlene! Starta på motsatt side der skruen var hel og fikk den ut lett. Men seff kom det nytt problem! Sitter jo fast. Vet ikke så bra hvordan man får av trommler så vist noen har noen bra tips så fyr løs. Bestiller også nye lykter + blinkers på mandag tror jeg så det blir nok bra
Christopher Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 Da er FK svarte AE med blinkers bestilt! Gleder meg selv om jeg er skeptisk
Dr_S Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Hvilken av de to blinklystypene skal du ha?
Christopher Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 Gikk for den nederste Byttet trommel bak på den ene siden i dag så byttes den andre en dag når jeg har bestilt ny skrue. Byttet med en som jeg lakkerte svart og ble pent. Men litt usikker på om jeg gjorde alt rikting
Kjetil 323i E36 Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Hva kostet lyktene og hvor handlet du? Blir bra når du får på det du har liggende!
Christopher Skrevet September 11, 2006 Forfatter Skrevet September 11, 2006 Ja satser på det. Blir mye små fiksing i vinter! så til våren er det inn til lakkerer og få fin pris. Ga 2700kr for begge. Handler hos bilrekvisita i Flekkefjord. Slipper frakt Han byttet blinkersa for meg også. Så jeg får noen andre uten ekstra tilegg.
bimm4ever Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 ja jeg holder på me akkorat det samme som deg christopher! masse bra innpå koed sin side. men hvor mye har du senket din? hvor mye kan man senke bilen før det blir et problem å få det gonkjent av biltilsynet?
Dr_S Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Sålenge det ikke subber ved full sving osv skal det ikke være noe problem. Med forbehold om strenge statsansatte... Men husk å ha TUV på senkinga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå