///MoePower Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Klart du må stille opp, få printa ut noen pene plakater om hva kjerringa klarte så får du sikkert en eller annen trøstepris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hehe. Godt å få litt støtte også. =) Joda har sjekka og sjekka. Sjekka alle huggerier i den nærmeste omkrets for mulige pansere. Men ingen har. Dvs. 2 stk har men de har fellesferie. Så får ikke henta noe panser der før slutten av neste uke. Så har jeg sjekka alle nettsider som kunne hatt det. Har sjekka alle andre nettsider som kunne hatt det (os bildeler osv). Og jeg har sjekka alle bilverksted og kamerater her oppe. Null niks og nada. "De derre bmwene der blir ikke vraka i baken vettu", har jeg fått til svar. Og det er vel noe sant i det Har hvertfall prøvd å stått på. Men det gikk ikke akkurat på den tidsfristen jeg har. Men men. I går klokka 22.00 hadde jeg gjort alt. Og var sikker på å drite i hele greia. Solgt billetten og greier. Men så kjøpte jeg gatebil magazine, og så promo dvd'en. Gikk en siste tur ut i garasjen og så på ett panser jeg bare hadde lagt fra meg. Hadde ikke sett på det engang. Fant frem hammeren, trådde!!! det rett igjen og banka inn noen stygge bulker som kunne tatt inni sideskjermene. Monterte det på igjen, tapet sideskjermene og smelte det nedpå. Tok meg en kjøretur. Midt under turen gikk jeg ut for å sjekke om tapen var slitt noen plasser, noe som kunne indikere at panseret slo borti. Ingeting. Gikk likk lenger unna og synet som møtte meg da var 4 hvite lysende øyne oppe, og 2 øyne nede (jah har angeleyes i tåkelysa=) skryte skryte). Vakkert. Kjørte hjem igjen og sette meg her for å høre hva dere syns. Har en 5-6 timer lang kjøre tur foran meg i dag. Og før det må jeg vaske bilen inni OG utvendig (derfor jeg står opp nå). Ser dere i kveld =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Uff, dette var trist... Men å låne bilen til dama etter du har gjor den klar til et biltreff, er vel ikke d lureste man gjør Du får som fortjent,hehe... Neida, men du har såfall lært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvilken farge panser trenger du da? Du kan prøve å sende en PM til R.T.S her på forumet og høre om han har.. men det er i Drammensområdet. Kan jo kjøre til Skogen via Drøbaktunnelen. Uansett synes jeg du skal stille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Takk gunnar. Stille og stille ut. Vil hvertfall være med gjengen. =) Møte litt fok. Blir mitt første bimmers treff dette. Skal pm'e han.. Med telefonnummer. Har han samma farga på panseret o.l. kjper jeg det lett. Det gjelder forsåvidt alle bimmers.no medlemmer. For ett strøkent panser gir jeg lett 5000 kr akkurat nå. Og det hjelper godt med om noen har tenkt på carbonpanser.. Fargen er: Diamantschwartz metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 det er meg, frank (edderkoppen jeg fant i leiligheten som er faen meg stor) og andre frivillige i klubben... vi må være 10 stykker og hvertfal 6 av 10 må være for at du skal stå med bimmers :D:D:D jeg må le når folk går på en så opplagt ironisk kommentar som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Synd dette...! Har selv oppleved skumle ting når jeg har lånt bilen vekk til dama Men får ikke lov å si hva Håper du stiller ut! Bmw med bulka panser er bedre en en strøken audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 selvfølgelig køddet jeg!!! hehehehehe... tror du jeg er så ond å sender deg til vag gutta eller? nei uff.. måtte le litt nå ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 hva skjer om man kjører uten panser da? kanskje et jævla dumt spørsmål.. hva vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 hva skjer med et fly som har en flat nese håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Skjer ikke stort annet enn at politiet sikkert vil vite hvorfor du kjører uten panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hehehe.. gikk ikke akkurat på den da.. Men vet jo aldri. Oppfølger følger etter følgeoverskriften: =) JAJA... på vei hjem fra rudskogen en sen lørdagsettermiddag. Kommer til Paukerud på e6'en der det er en Toll Plaza. Stiller meg i kø etter en svenske, også kommer det en mongo av en Falck vakt å sier at myntinnkasten ikke funker, og at vi må rygge. Jeg står som nr 4 i køen. Når han kommer te svensken som er nr. 3 så smeller svensken den i revers og RYGGER i meg! Resultat: Nye fangeren som var lakkert for 7 dager siden, er knust.. Nyrene er trykt godt inn mot radiatoren og diverse plastdeksler henger ikke helt med lengre.. hehe.. Skriver skademelding og kjører videre. Og da smeller faen meg panseret opp IGJEN! Jaggu ikke mange som har opplevd DETG 2 ganger på 5-6 dager. Viste seg at panserlåsen hadde fåt seg en real trøkk og panseret lå ikke skikkelig låst. Tok jo szeff ikke på panseret for det så jo fint ut bortsett fra bulkene. Denna gangen bøyde det seg ENDA mer (kanskje fordi det allerede var svakhet i blekket), så ruta fikk seg ytterligere en kakk. Så nå ble det forsikringssak ut av hele greia. Ringte gjensidige og vi konkluderte med at dette var en følgefeil etter kollisjonen og måtte betraktes som direkte årsak av skadene. Vet ikke om jeg skal smile eller grine. Nye fangeren er ødelagt. Nyrene har fått seg en trøkk. Men på den andre siden blir jo alt nylakkert. Hmmm. Får kjøre med teip i TO nye måneder nå da. Og nok engang prøve å få tak i ny fanger.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Er noen som er født UHELDIGE.Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 hehe.. priceless.. føler med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Ja, men takket være dette får du vel alt nytt??? Bilen din er nok kjempeflott til Rudskogen i september! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå