Ole@Automote Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Svensker er teite hahahah det går ikke an å være så uheldig som du Men det er jo positivt att forsikringa dekker nytt panser og front rute da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Du har min absolutte medfølelse Teddysen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 det som var kjipt er vel att han er svensk, det kan ta litt tid men jeg hadde vært glad jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Det var utrolig. Huff..... Håper alt løser seg til ditt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja det er HELT utrolig. Den bilen hart jeg faen meg BARE hatt trøbbel med. Noen sier jeg bør selge'n men de er GÆRNE.. selger faen meg ALDRI den bimmern.. Den andre kjørt ejeg til vrak. Greier ikke selge de. det går bare IKKE.. BMW for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hehe.. fy f... Greit uheldig. Var det den røde E36 sedanen som var din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ble litt endringer i planene. Du skjønner, jeg kom ned fredag og da stengte leif nilsen himself banen for meg like foran trynet mitt.. Helt latterlig, for de som allerede hadde kjøpt billett og hadde den i frontruta sammen med invitasjonen til utstilling, de kom rett inn. Men vi fikk bare tilbudet om å kjøpe billett, og d måtte vi vente til i morra. Så parka på partycampen og stakk hjem lørdag. men loooover å komme tebake i september. Og da er jo bilen ny i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå