Hakon Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg må opplyses.. hva er det som foregår på dette stedet... er det noen som kan gi meg en redegjørelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg må opplyses.. hva er det som foregår på dette stedet... er det noen som kan gi meg en redegjørelse ? Se på de to sidene med bilder nederst her: http://www.gatebil.no/index.php?id=530&pageid=116 ... så får du en idé om hva som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Blir nok en tur på meg og. Skal gjemme bilen min godt bort da den ikke er noen positiv reklame for BMW for øyeblikket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 lurer på å ta turen, men er så jævla langt ned. skal til garderemoen om 2 veker igjen også... så Je vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg skal blir knall! reiser i natt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Faen.. hadde en plan om fredag til lørdag, men madammen fikk ikke fri i morgen, så hun skal jobbe til 20.. og på lørdag er det andre greier på gang. Får se om det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Invitert i 30 årslag på lørdag..mulig søndag, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 hei, er nedi der no jeg, men kjører ikke bimmern den hadd for lite pass i basete til å kjør 60 mil. men det er deilig temp og saker...håper det holde seg i helgen. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg kommer, blir fra lørdag til søndag, så da snakkes vi der! (skal stille ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 da er det avgjort .jeg kommer meg ikke til rudskogen ..vitoen vil ikke samarbeide..får heller satse på treffet i september da isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 torebmw: greier du ikke å få låne deg en bil så du kan ta med deg E30`n på henger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 har styrt med saken men er ikke så lett. lar det vente på seg isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Invitert i 30 årslag på lørdag..mulig søndag, får se Gi meg ett pip da Mr. Så blir jeg kansje med på Søndag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Je kommer på lørdag, (skal stille ut med bimmers.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg kommer meg ikke opp i år : ( Da bmw'en er til oppretting !! Det er surt. kunne godt tenkt meg å reist opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå