Ellingsen B. Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Var PPF der med noen biler? Lite med BMW der idag..Noen E36 M3 og noen vanlige e30r..etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg dro hjem i dag. Var sliten å trøtt, å tom for penger Litt langt ifra Kristiansand, men absolutt verdt det. Synd jeg ikke så at "Gunnar" kom med klistermerker å skiltplater. Hadde kjøpt det lett da. Jaja. Flott vær, masse bra damer. Om det er noe negativt å si, så må det vel være at det var litt for mye folk (eller for liten plass), skyhøye priser og en helvetes lang tur å gå ifra parkeringsplassen til banen. (i godt over 20 grader) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Var PPF der med noen biler? så ingen PPF-biler nei, men limmet fikk jo gassa litt da (å det går faen meg verst) Så også en mørk/svart e30 m3 med turbo som gikk meget bra, noen som har info på den? En annen ting, hvem eier candyrød(?) e30 m3'en med m20 turbomotor. Vil virkelig se den kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Vel.. jeg må si jeg ble litt skuffet.. Var alt for mye ris-plast der gitt.. Men en god del pene bmwer var det jo... Er så irriterende at Hafsengen skulle vinne breisladdden i år å! Noen som så den 1602'en som burde ha vunnet eller? Den var jo bare helt konge Jo, Hvor i svarte f*** Var bimmers standen?! Lette over hele go-cart banen, men fant dere ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Er hjemme igjen nå.. Dro i går... Boring.... Boring og boring... Siste året mitt der ihvertfall, om vi ikke får igang prosjektet våres til neste år. Da kommer jeg.ALT for mye folk.. Måtte jo gå grislangt. Nei, fysj, dårlige greier, mener jeg da. Og ikke minst, prisene.. Herregud... Det er vel nok med 750 for å se en pupp eller to.. hehe. Nei, har tatt litt vel mye av denne gatebil greia synes jeg. som tatt ut av min munn! altså gatebil er helt greit,men, de gutta tjener så sinnsykt fett på de prisene de oppererer med! trafikk dirrigeringen er rett å slett ellendig! betale 50 kr får å parkere laaaaangt fra bana på ett ekstermt ugjvnt jorde men èn innkjøring og som også er ganske lang og er envies kjøring! folka som dirrigerer inn på parkeringa står med hennene i lommene å sier ikke ett ord hvor du skal kjøre får å parkere osv! køa er ekstremt lang! det har blitt så altfår mye folk på dessa treffene! virker som det har blitt får stort! skal mye til at jeg drar til rudskogen på gatebil neste år! da må prisene senkes, å bli bedre organistet! men de skal ha det at de drar mye råe biler og folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Vel.. jeg må si jeg ble litt skuffet.. Var alt for mye ris-plast der gitt.. Men en god del pene bmwer var det jo...Er så irriterende at Hafsengen skulle vinne breisladdden i år å! Noen som så den 1602'en som burde ha vunnet eller? Den var jo bare helt konge Jo, Hvor i svarte f*** Var bimmers standen?! Lette over hele go-cart banen, men fant dere ikke:( Gikk du ikke hele gokartbanen da? bimmers.no-plassen var ned mot gjerdet på nedsiden av banen. Stod bare slike små lapper der som Gatebil hadde satt opp med antall osv., så var ikke så veldig synlig hva det var for noe. Det stod noen biler der som absolutt var å legge merke til, så rart om du ikke har sett de. Skal legge ut bilder senere. Synd at ingen tok litt mer ansvar for dette, for jeg har fiksa noen store bannere som kunne vært hengt opp, men da burde de vært overlevert allerede på torsdag/fredag for å ha de der hele tiden.. kunne tatt de med på lørdag, men glemte de desverre i går, og hadde blitt litt teit om jeg skulle begynne å styre der, siden jeg ikke stod utstilt der engang. Det var vel jcvold som styra dette her, men tror ikke han var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 var der idag jeg, mye bra å se på, fikk ikke med meg mye av banekjøringa da det var stappfullt overalt, så litt på babevasken og eller var det en fin dag. hjemover var kjedelig, mye kø og stopp på e6 og omkjøringer. Forresten..... WHYYYYYYYYYYYYYYYYY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Vel.. jeg må si jeg ble litt skuffet.. Var alt for mye ris-plast der gitt.. Men en god del pene bmwer var det jo...Er så irriterende at Hafsengen skulle vinne breisladdden i år å! Noen som så den 1602'en som burde ha vunnet eller? Den var jo bare helt konge Jo, Hvor i svarte f*** Var bimmers standen?! Lette over hele go-cart banen, men fant dere ikke:( Det stod noen biler der som absolutt var å legge merke til, så rart om du ikke har sett de. Skal legge ut bilder senere. Tror disse sto stilt ut for bimmers. Er ikke så flink til å ta bilder though. (tatt med mobilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Så noen andre bmwer også. Disse er også tatt med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 om noen tok bilder.. sleng dem ut og lag en egen tråd for det.. hadde vært fint for oss som ikke var der... hørte fra en venn at det var en nice E32 Alpina B12.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Grunnen til at bildene var kornete var pga jeg glemte at Macro funksjonen sto på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 kom hjem nå vi var på gocart banen så var ikke så lang vei og gå hadde stand der.var mye bra biler der men ganske mange ris kokere.hehe vi kjørte cossier men det varmet mest når jeg så bmwene burne rundt på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Noen som vet hva som var gjort med den svenske røde E30 Alpina B6 2.8'n?Den må ha vært overladet for den gikk veldig bra, ville tippet 400+hk. Jeg pratet lenge med eieren, 450 gamp og 680 nm Gikk bra den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Noen som vet hva som var gjort med den svenske røde E30 Alpina B6 2.8'n?Den må ha vært overladet for den gikk veldig bra, ville tippet 400+hk. Jeg pratet lenge med eieren, 450 gamp og 680 nm Gikk bra den ja! Hvordan motor brukte han? M20? Fant et sted på nettet om en alpina b6 som brukte m102.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Noen som vet hva som var gjort med den svenske røde E30 Alpina B6 2.8'n?Den må ha vært overladet for den gikk veldig bra, ville tippet 400+hk. Jeg pratet lenge med eieren, 450 gamp og 680 nm Gikk bra den ja! Hvordan motor brukte han? M20? Fant et sted på nettet om en alpina b6 som brukte m102.. *host* Hvilken. *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå