Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 hvilken hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dere kan vel ikke klage på kø og måtte gå langt, vi hadde reservert 15 plasser og kun 7 var brukt. Bedre å betale 150spenn for å parkere inne ved banen enn 50spenn for å gå i 30 min. jeg ble bare vinka fram jeg pga lappen i ruta. Den candy-røde E30 M3'en med M20B25 turbo motor, den som var på hamar treffet forøvrig. Motoren er bremset til 459hk ved 1,55bar's trykk. Det er den enste E30 med de felgene og den fargen. hele 19 LITER med maling sitter det på bilen og bare innkjøpsprisen av lakken kom på 15000kr. Veldi hyggelig han som eide bilen, hadde en lenger prat med han på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dere kan vel ikke klage på kø og måtte gå langt, vi hadde reservert 15 plasser og kun 7 var brukt. Bedre å betale 150spenn for å parkere inne ved banen enn 50spenn for å gå i 30 min. jeg ble bare vinka fram jeg pga lappen i ruta. Var trist at det var så dårlig oppmøte blant bimmers-gjengen, må jo ha vært 15 som var påmeldt der, men samtidig så fikk madammen og jeg beskjed om at det var fullt på gokartbanen.. så måtte parkere på den øvre "utstillingsplassen". Hadde vært god plass til oss der nede, men så kjørte vi ikke BMW heller.. Men som sagt, hvis noen som faktisk møter opp og har tenkt å sove over der (eller være der flere dager ihvertfall) kan bli med å ta ansvar for å få gjennomført en bedre "bimmers-stand" på et senere treff, så skal jeg bli med på beste måte. Tenker da bannere, salg av diverse effekter og kanskje mer til..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Går ikke femmern, gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 535en går ikke pga. el.feil, 520en går, men du husker kanskje tråden om reklamasjon på dempere/fjærer som jeg laget for en stund siden? Vel.. Schmiedmann lovte meg jo nye fjærer i posten, siden de jeg kjøpte der for ikke så mange månedene siden hadde sunket helt sammen. Har ikke sett noe til noen fjærer enda jeg , så bilen ligger fortsatt helt nedpå foran, ikke noe særlig å kjøre med.. Og så var det jo herlig vær da, så da er det jo deilig å kjøre uten tak. Dessuten er det ingen av de som er i noe utstillingsstand, men innser jo det at utstillinga på gokartbanen på Gatebil egentlig bare er mer enn bra parkeringsplass og en treffplass hvor man står sammen med andre kjente og ukjente enn en skikkelig utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja må prøve å organisere det bedre til neste treff. Den candyrøde m3'n er jo så nydelig Helt utrolig.. Syns 1602'n hadde noe fete sladder borti svingen der ja, og han engelskmannen hadde grei peiling han og! Jeg og en kompis kjøpte oss en mitsubishi galant av en utlending på lørdagen kun for å få oss til rudskogen ! bilen gikk fint nedover (tross mangel på eksosanlegg) men når vi kom ned røyk dynamoreima artig.. så det ble tauing hjem igjen =) men men.. bilen går igjen, og hvis noen vil ha en grei galant for 5000,- så si ifra. sent.lås, el.soltak, kassetspiller ;D flott treff syns nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 var helt rått på campen! hadde bilen min på campen! men var borte til bimmers. men var ikke noen der :/ skuffans. så da ble det flaska ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dere kan vel ikke klage på kø og måtte gå langt, vi hadde reservert 15 plasser og kun 7 var brukt. Bedre å betale 150spenn for å parkere inne ved banen enn 50spenn for å gå i 30 min. jeg ble bare vinka fram jeg pga lappen i ruta.Den candy-røde E30 M3'en med M20B25 turbo motor, den som var på hamar treffet forøvrig. Motoren er bremset til 459hk ved 1,55bar's trykk. Det er den enste E30 med de felgene og den fargen. hele 19 LITER med maling sitter det på bilen og bare innkjøpsprisen av lakken kom på 15000kr. Veldi hyggelig han som eide bilen, hadde en lenger prat med han på lørdagen Da skulle du også visst hvor sinnsykt bra den bilen går Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Da var jeg kommet hjem,, var en atig tur,, synn at denn gjengen vår på banen skulle få svart flagg litt kjapt,, en kompis av meg skulle egentlif ut med denne bilen sinn,, men ting å tang rakk han ikke å gjøre ferdig, så han brukte en svart m3 e36 som han hadde på banen,, har ike noe bilder fra oss,, men vi var med denne og så sikkert noen bmwer på rekke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå