Tommy Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Grattis med Touran, det eneste som manglet er multifunksjonsratt, ikke pga knappene, men det ser bedre ut en det 4 eikede. Jepp, hadde selv en '06 touran, som var stasjet opp litt, å det var en utrolig god bil å kjøre, å fungerte meget bra til det formålet den er laget for, MEN en av grunnene til at jeg byttet den ut, var at det er utrolig mye støy/ulyder fra interiøret på disse. (å det er ikke enkelt tilfeller, for jeg jobber hos en VW forhandler, å ser hvor mangen klager det er på dette) Noen bilder av min tidligere. Stemmer, den ble solgt til Lofoten, til en som het Tommy Thomassen tror jeg det var. Min var senket, 18", lakket ned, ny frontleppe, takspoiler, grill+++ Solgte du denne til nord norge/lofoten? Går en her som er mistenkeli lik... Csi turbo: Er det 105 hestern? Visst det er så vil jeg anbefale og chippe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Fikk ikke noe svar på hva slags arbeidsbil....Yrke? Selvstendig næringsdrivede, distrubsjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå