Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette var interessant Tommy! Jeg og vil ha...

Hvor kjøpte du selene?

Kjøpte den hos www.racefix.no i stavanger, men han får fra kollevold, så det er nok lettere for deg. Selen heter OMP VELOCE, og kostet 940.-

Skrevet
du vil få aua hvis du kræsjer... vinkelen på selen er heeeelt feil... såvidt meg bekjent...

Hmm ja,tenkte litt på dette jeg og...Er dette en "godkjent" måte og montere det på?

Skrevet
du vil få aua hvis du kræsjer... vinkelen på selen er heeeelt feil... såvidt meg bekjent...

Hmm ja,tenkte litt på dette jeg og...Er dette en "godkjent" måte og montere det på?

Har sett flere andre gatebiler, som har monteret den slik, å for min del, så er det uaktuelt å borre hull i hattehylla, for å feste den der.

Skrevet

Det der så virkelig lekkert ut. AKKURAT slik jeg liker :D Litt luksus og litt race. Fargene og materialvalget er så smakfullt at det kan ikke bli bedre. Sitter her og er skikkelig misunnelig faktisk. Sikle, sikle :D

Forøvrig er nok ikke vinkelen helt optimal slik det ser ut på bildet. Fra skuldrene og bak skal den ikke være nevneverdig mer enn 20 grader. Mine belter er montert med forsterkningsbraketter i hattehylla, dette sørger for at det nesten ikke er vinkel i det hele tatt.

Jeg forstår selvfølglig at du ikke vil begynne å kutte i hattehyllen din... :D

Skrevet

Etter en nermere studie av bruksanvisningen som følgte med, så sto det følgende : Magestroppen, festes i festet til originalt belte langs venstre kanal, og festes i bakre høyre bolt som fester setet til gulvet. Bakstroppen festes i det originale festet til sikkerhestselen bak(denne er lokalisert under sitteputa til baksetet.

Så slik som det ser ut, så er min sele montert akkurat som beskrevet i bruks/monteringsanvisningen.

Skrevet

Ser bra ut :wink:

Men er det bare et festepunkt bak??

Jeg valgte dette beltet til min E36.Ps.bildene er ikke fra min bil

Skal også sies at dette beltet kostet mer en det dobbelte av ditt :roll:

quickfitam8.jpg

quickfitfrontfb9.jpg

Ps:har forøvrig et belte(sort) til salgs dersom noen er interessert :!:

Er nytt ubrukt i org.embalasje med skulderpads og hurtigstramming

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...