ArildJr Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 Siden han som hadde bilen før meg klippet av ledningene til spilleren kan jeg ikke bruke denne, Dersom noen vil ha den så skal de FÅ den ved henting! Det er en original soundsystem forsterker til e36. Stod i en 93/94 e36 coupe (det er ledningene på spilleren som er klippet, forsterkeren er 100% ok så den er bare å plugge på plass) Gidder rett å slett ikke sende den, så dersom noen vil ha den så kan de hente den i stavanger. Kan sende den dersom noen sender meg øyelokk f.eks til e36 coupe i retur. Jeg reiser på jobb onsdag 19. juli så blir ikke å få tak i mellom da og 2 august!
ingard Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Er det mer futt i denne forsterkeren enn i en vanlig pioneer cdspiller.? Trenger noe til fronthøyttalerne..
ArildJr Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 du kan kun bruke denne dersom du har soundsystem fra før i bilen.. Vet ikke om det er noe mer futt i den, har ikke fått prøvd... er jo innebygd delefilter osv i den så vil tro den skal yte bedre hvertfall.
ArildJr Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 pm svart. er bare å hente den, så inntil videre er den gitt til sax hvis han kommer å henter
ØyvindB Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Hvis ikke sax henter innen rimelig tid, så gi meg lyd så er jeg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå