ArildJr Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Bør ikke bruktprisen på en 318is være lavere enn på 320 coupe? Hva mener dere er mest verd, om alle andre spesifikasjoner på bilen er like, altså at eneste forskjell er motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 320 pleier vel å koste noen kroner mer. Personlig ville jeg heller valgt 320 for å få 6ern. Prestanda så er de ganske så like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 har også ville valgt 320,tror 6'ern er mer pålitelig enn 4'ern... ikke ta d ille opp isgutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 320 Coupe er finbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg må nu si at iS bilene er mektig dyr, syns de er dyrere en 320... skal jeg ha ny e36 så kommer jeg å kjøpe med rekke6 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Husk at is ofte var bedre utstyrt enn 320..men men..hvis du MÅ ha sekserlyden så velger du 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Var is'en ofte bedre utstyrt enn 320? Det kan vel ikke stemme! 6'er modellene ble standard utstyrt med bla. checkcontrol og tiltratt, det var to ting som aldri en 4'er så noe til. Uten om det var det jo opp til kjøper og hvilket utsyr en ønsket /hadde råd til. I tillegg er motorstyringen mer avansert med LMM helt fra starten, noe IS'en ikke fikk før med M44 og M43 aldri fikk i E36. Jeg har hatt IS og har en 320i og vil påstå at 320 virker sterkere framfor IS'en. En annen litt merklig ting er at vektfordeling mellom fram/bak aksel var bedre på 320'en enn IS'en jeg hadde. Faktiskt var 320 30kg tyngre over bakaksel med full tank enn fram aksel. Men hele bilen er tyngre generelt også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Nå skal det vel godt gjøres å finne to helt like E36, men 320 er kanskje verdt hakket mer. Ikke mye, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Var is'en ofte bedre utstyrt enn 320? Det kan vel ikke stemme! 6'er modellene ble standard utstyrt med bla. checkcontrol og tiltratt, det var to ting som aldri en 4'er så noe til. Uten om det var det jo opp til kjøper og hvilket utsyr en ønsket /hadde råd til. I tillegg er motorstyringen mer avansert med LMM helt fra starten, noe IS'en ikke fikk før med M44 og M43 aldri fikk i E36. Jeg har hatt IS og har en 320i og vil påstå at 320 virker sterkere framfor IS'en. En annen litt merklig ting er at vektfordeling mellom fram/bak aksel var bedre på 320'en enn IS'en jeg hadde. Faktiskt var 320 30kg tyngre over bakaksel med full tank enn fram aksel. Men hele bilen er tyngre generelt også da... Jeg har sett en GOD del flere 318is med utstyr som airbag, skinnseter, M-pakke og komfortpakke osv oftere en jeg har sett dette på 320'ene iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå