Lien Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Jeg henger meg på de andre her jeg. Tror nok du bare må bite i det sure eplet. Har selv vært borti noe av det samme og jeg ber bare om skriftlig tilbud heretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 At noen andre har fått bedre pris gir deg vel egentlig ikke noe klagegrunnlag med mindre de har brukt urimelig mange flere timer på det. Han kan jo ha fått en god pris på en god dag. Selv om jeg gir mine kompiser gode priser betyr ikke det at andre kan begynne å krangle for at de ikke får samme pris..Men.. sprekken i toppen har sikkert medført en del merarbeide? I verste fall har de kanskje montert det hele to ganger? Det har dem ikke gjort.. Det eneste som har vært mer arbeid i denne saken er at dem har måttet montere kammene og pinnboltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Du kan ikke ta utgangspunkt i kameraten din sin 318, for å bytte topp pakkning på den mot en M50 motor er ikke det samme arbeidsmessigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Du kan ikke ta utgangspunkt i kameraten din sin 318, for å bytte topp pakkning på den mot en M50 motor er ikke det samme arbeidsmessigt. Jeg fikk en pris på 4000kr for toppakningsskifte.. Det inkluderer alt av demontering, montering, oljepåfylling, lufting av kjølesystem, etc etc etc etc.. Det eneste ekstra arbeidet som kommer i tillegg var å flytte over kamakslingene og pinnboltene.. Det tar maks 2 timer ekstra.. Så hvordan kan en bil med 2 sylindrer mindre.. Koste halvparten? Når dem må demontere, montere, oljepåfylling, alt mulig rart.. pluss at de slipte ventilene inn i den nye toppen, flyttet løftere og alt over fra den gamle toppen til den nye.. uansett, 318.. det tar lang tid.. lengere enn å bare flytte over kamakslingene og pinnboltene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå