roahag Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Får ikke opp bakluka på bilen, nøkkelen funker ikke der og sentrallåsenheten til bakluka tok kvelden for ei uke siden. Tok kontakt med BMW-verksted og de informerte meg et jeg måtte fjerne skiltet og borre gjennom for å få tak i staget fra utsiden. Vel vel, noen som bor i Oslo-området som har en E36 så jeg kan komme og måle hvor jeg må borre for å treffe på staget? Andre forslag mottas med et stort takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Har du nedfellbare bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Må nu være en annen mulighet enn å borre? Komme til evt gjennom skiposen ? eller no slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Må da vel heller gå an å borre opp låsen eller noko sånt? Ring ein låsesmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Må vel være bedre å ta ut baksetene og lage ett hull i støydempingen, slik at du kommer inn i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå