ArildJr Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 1993/1994 bmw 320 coupe km 172000. Tenkte å få i hus noe \\M fangere etterhvert, når det blir tid. Hvis noen har noen gode forslag til endringer, kom for all del med råd! Har skiftet følgende: Nye skiver foran og bak Nye Bremser Nye bremsesylindre Ny LMM Nytt Luftfilter Ny Trimchip Ny bakrutesenker Nye Felger Ny lakk på panser og grill Nye dempere og fjærer + en hel del jeg ikke husker.. Begynner å nærme seg 40000 i utlegg nå.. Tenkte å få angel eyes på også snart så får vi se hva mer som dukker opp. .......................................................... .......................................................... ..........................................................
Ivanrogov Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Meget pen bil. Angeleyes og M3 front, så blir den strøken.
ArildJr Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 tenkte å bestille angel eyes og mtech fanger når jeg kommer hjem fra jobb 2 august. Har m3 speil også liggende men jeg drøyer det til fanger kommer så slipper jeg å sende kun speila til lakking
eriksen Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 gratulere med bmw =) denne er verd og holde på , =)
sax Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Meget pen bil Arild! Var finere etter en liten vask ja
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 grattis M front,bakfanger,speil og lister samt sideskjørt
Arild G. Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 veldig pen bil ja og med de oppgraderingene du har tenkt å gjøre så kommer den til å bli helt kanonbra. veldig fin farge også. hva heter den?
ArildJr Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 samme farge som Dr.S har.. lagunegrønn metallic. Meget fornøyd nå jeg.. skal bli digg å få nye fangere også
Arild G. Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 ser nesten ut som det er noe gæli med ene nyra di, den på førersia. oppned eller noe?
ArildJr Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 usikker, så det selv på bildet, mulig lakkereren har satt den på feil etter den ble lakkert,skal ut å se på det etterpå, den må få en liten shine før jeg skal reise på jobb så den kan kose seg ren og pen i garasjen mens jeg er bortreist! skal uansett på med nye sorte nyrer
elementz Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 pen bil er sideskjørtene riktig farge? eller bare jeg lyset som lurer meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå