Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen ganger her at folk er på utkikk etter 325 mellomaksler. Er dette fordi 325 mellomaksler ikke er av særlig god kvalitet og har en tendens til å ryke, eller er det pga. andre årsaker som f. eks ombygninger...

?

Skrevet

Tenkte meg det kunne være årsaken ja.. men ser jo folk på diverse forum som turbolader og spinner og hærjer, da er det som regel drivakseledd som ryker? Ikke sett en prosjekttråd omhandle ras av mellomaksel

Skrevet

Fatter det ikke jeg heller.

Folk kjøper ny mellom aksel fordi opplagringen er gåen,hvorfor ikke bytte den og alt i orden?

Det skal møe effekt til før den går,som regel i kryssa,men de tåler litt.

Skrevet

Har inntrykk av at de verste "råkjørerne" kun er ute etter å kjøre hardt, å gir faen i alt som heter vedlikehold. Som propan var inne på, hvorfor ikke bare skifte. Innebærer litt demontering, men det lønner seg i forhold til å kjøpe ny aksling.

Skrevet

Ofte dårlig på hardkjørte biler. (=325i spesielt). Jeg skiftet denne nettopp på min egen og den var SLITT. Kan prøve å ta bilde av den da kameraet kommer tilbake fra rep. Stor forskjell på ny og gammel. En god hardyskive er også et must. Ender ofte opp med å "slå" i stykker dirvverket.

Skrevet

De fleste som har vært ute etter mellomaksler her har vel bygd om fra 320 til 325 og trenger kortere mellomaksel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...