BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Hallois bmw fans, har nett vert å anskaffet meg en 735 der det meste av deler er hentet over fra den litt grommere 750.. eller stortsett alt utenom skallet . Fikk den til ganske grei pris men det er noen Ting å tang å litt dill som må gjøre med den da . Det mest plagsomme med den er vell kansje at reversen ikkje funker.. bare står å slurer.. regner med at det svarer seg her å bare bytte hele kassen ? Hvor er det rimelig å kjøpe seg en overhalt 750 kasse med converter til en overkommelig penge ? Og er det normalt at girspaken blir meget varm under kjøring på disse bilene? (selve håndtaket har fin temp men stangen) brenner meg ikkje på den men er ikkje langt ifra... og til sist... hvordan klarer dere andre som har slike biler å holde fartsgrensen med noe sånnt ????? dette går nokke styggfort
mowz Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 de fleste har nok overskredet fartsgrensene med alle typer bimmere, særlig de med litt pulver i... men man roer seg vel ned etterhvert. blir ikke så gøy å kjøre dritfort hele tia og bruke alt for mye bensin+ slitasje på motor.
ErikS Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Jeg går ut i fra at det er en BMW 735 E32 du har. Hvis du kikker på http://www.koed.dk så finner du under brukte deler, to girkasser for 750iL som koster 4 000 DKK. Vet ikke om disse kassene er overhalt, men en telefon eller en mail ned dit vil du i allefall få det bekreftet. Og btw, velkommen til Bimmers.no
336mik Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Syns olje-nivå burde sjekkes også jeg.Hadde en gang ei kasse som stanga ble varm på,og det skyldes olje-nivå ihvertfall.
Hakon Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 finn frem noen bilder av bilen da... ble nysgjerrig jeg
BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 Er 750 il automat ? ikkje det at eg e avhengig av det men den bilen med manuell blir veldig feil synst eg.. e liksom kruse bil
Deep Dish Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 og til sist... hvordan klarer dere andre som har slike biler å holde fartsgrensen med noe sånnt ????? dette går nokke styggfort Klarte det IKKE.!!
arne Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Kjempebil.. gratulerer masse.. Kan ikke svare på sp.m men denna bilen liker jeg.. Skikkelig GODBIL!
BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 jo takk takk . e jo ett par feil her å der som litt eksoslekk ( blir litt ruset i bilen men har jo el.soltak =P ) girstagen blir litt varm (kassen skal skiftes så alikevell) og den bruker noe mer bensin enn nissan micra men når man først skal begynne å betale avgifter og vedlikehold på en bil koffor ikkje gjøre det med stil ellers e vell egentlig bilen ganske grei tenker eg.. Og ja reversen funker ikkje =P den er også håpløs over IDIOT humpene som vi har i hagerupsvei i bergen .. stått endel om de i avisen også.. bilen har orginalt bmw sportsunderstell men kan bare glemme å komme seg over de uten at lyden av skrapt understell løper seg oppover ryggraden og treffer bilnerven på sitt verste. Men ellers e vell dette etter min personlige mening den råseste sedanen eg vet om.
BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 og da kan jeg konstatere at etter litt råning at man nesten kan lage speilegg på mittkonsollen over automatkassen
Joe Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 er ikke det bare litt gir kasse olje som må skiftes da ? Kanskje den er blitt litt for tynn ?
BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 skal ta å prøve det ... den lukter ganske fersk og det er rikelig på peilepinnen... noen som vet kor mye olje som går på en slik kasse? Noen som forresten vet kor det e mulig å få fatt på haynes til 750?
Hylland Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Haynes til 750 får du kjøpt på biltema... kor i Bergen du bur? Hadde vært kjekt å sett dette vidunderet ditt!!!
BMVW Daniel Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 hehe den står noen ganger på landås og noen ganger i fana... kommer vell ikkje til å kjøre så langt avgårde med den heller før eg har fått byttet kasse og tettet eksos tenker eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå