krt_ Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Vel.. da har jeg fått dommen Bilen blir reparert, prisen? 41500kr hvor 12% + egenandel må betales av meg siden avtalt kjørelengde var overskredet med 4000 km. Lurer på om felgen ble skeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Ikke så lurt å kjøre over avtalt kjørelengde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja det kan man trygt si.. skal være mer oppmerksom på det fremover. Men greit å være naf medlem samtidig som man har forsikringen hos gjensidige. fikk dekt 4000kr av egenandelen av naf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Vel.. da har jeg fått dommen Bilen blir reparert, prisen? 41500kr hvor 12% + egenandel må betales av meg siden avtalt kjørelengde var overskredet med 4000 km. Lurer på om felgen ble skeiv? 41500 ? det er vel ikke så langt unna listepris det??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 41500 ? det er vel ikke så langt unna listepris det??!? Vil tro det ikke er så langt unna nei Vet ikke helt hvor mye den er verd men kan ikke være så veldig mye over nei... han som kjørte i bimmern har vært å sett på bmw. han var imponert over den lille skaden vi fikk i forhold til hans bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Si at du vil beholde bilen som den er og få utbetalt mellomlegget de skal ha da vel. De skal sikkert ikke ha mer en 5-10 lapper for "vraket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå