Rogern Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 hvordan vill bunnpanna passe i en e30? helt umulig eller liten sveisejobb? må oljerøret med silen byttes/snues? noen som har gjort dette før?
Lien Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Bunnpanna kommer i hvertfall til å sitte MEGET lavt! Den sitter lavt i E23'en bare til sammenligning..
///MoePower Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Hvorfor ødelegge en E23 745i?? Hvis den er dårlig og rusten/sliten, så skal jeg tilgi deg, men hvis ikke, så er du bannlyst for evig tid...
Lien Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Hvorfor ødelegge en E23 745i?? Hvis den er dårlig og rusten/sliten, så skal jeg tilgi deg, men hvis ikke, så er du bannlyst for evig tid... WORD!
Rogern Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Skrevet Juli 15, 2006 ro ned ro ned bilen er for skadet til å bli oppbygd igjen d vill ikke svare seg økonomisk+ at den vill bli veldig vanskelig å selge igjen da den har vært skadet. bilen må strekkes og motor og alle deler i fronten må taes ut for retting. har hatt bilen på verksted for prisoverslag, d ble 10.000 for strekking+ nytt frontstykke og alle deler som følger med. blir ikke d samme å bygge alt på et annet karrosseri,da blir d jo ikke noen 745 allikavell.. så den vill nok bli hugget dessverre... men hvis noen kan og har lyst till å rette den selv kan jeg godt selgen.. den ligger under prosjekter
///MoePower Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Er det virkelig det her du kaller helt ødelagt?? Den ser da ut til å ha usedvanlig LITE rust, og den strekkinga kan ikke handle om så skrekkelig mye! Ser det er ei lite glippe på skjermen her, men utifra det bildet, så er det ikke så skrekkelig mye skjevhet i den! Kan ikke koste så mye som 10 000kr! Da har du i såfall gått til helt feile personer! Å tro meg! Så lenge du ikke overstiger 20-30 000kr i kostnader for å få den godkjennt, så lønner det seg!
Viko Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Denne såg jo ikkje så galen ut, litt for synd å hugge den..
marius paulsen Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 dette er jo for å si det mildt en av bmw sine kjipeste designer både inn og utvendig! nei bygg deg en rå e30! men det er min mening da!
styggen82 Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 hvordan vill bunnpanna passe i en e30?helt umulig eller liten sveisejobb? må oljerøret med silen byttes/snues? noen som har gjort dette før? Bunnpanne fra e34 passer(fra stor sekser altså) olje røret må byttes siden sumpen på bunnpanna blir flyttet noen cm lengre frem. koster ca 5-600 på bavaria. Mellom akslingen må nok byttes eller kortes inn litt. Er det vakuum operert bremsekraft forsterker i E30`n? for tror ikke det er uttak for det på m30 motoren du skal putte i. Var ihvertfall ikke det når jeg puttet samme motor i e30...
Dralle Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Kunne godt tenkt meg å sett flere bilder jeg... innvendig og...
Bmwfanatic Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 slenger meg på denne tråden jeg.. hva skal til for å få m30 motor inn i e30'n? bunnpanne fra e34 sier du.. hva med motorfester?
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 slenger meg på denne tråden jeg.. hva skal til for å få m30 motor inn i e30'n?bunnpanne fra e34 sier du.. hva med motorfester? Les her: http://www.e30.de/ Motorfester kjøper du på siden jeg ga deg, eller lager til selv
Bmwfanatic Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 ble litt klokere, men noe engelsk? schnell er omtrent det eneste jeg kan av tysk, og det kommer jeg ikke langt med.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå