Gå til innhold

va i f.. er dette?


200power
 Share

Anbefalte innlegg

har nylig bytta gearkasse i min 325i e36.

når jeg tar av å gjer for lite turtall på bil så bynner det å riste i mellom akslen el no.samme hvis jeg har lav fart å da feks bremser ned på andre giret,så kommer det vibbrasjon under biln.Å det er ny hardyskive på bilen.

noen som hvet hva dette kan vere??

og en annen ting..har fri eksos på bilen pga skifta ik pakkninger når jeg tok av eksosen..syntes bilen går dårligere..den stoppa på 200km/t!!

har dette noe å si el kan det være noen anne feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk dette for å vera 100% sikker

Edit: En kompis av meg skifta girkasse og fikk samme symtomer som deg, eg gjekk over og såg, og da var det flere løse skruer/muttre..

Lett å glemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplagringa i mellomakselen da? Åssen er den?

Satser på dette jeg også.

Ang hardyskive; på min stod det at den kunne settes begge veier! Virka ganske lik på begge sider. Prøvetesta drivverket på bukken og det virka greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest sannsynlig hardy skiva.

Den kan settes begge veier som ny,men ikke som brukt-da er den "dradd" en vei som regel.

Samme som folk finner noen gamle driv knuter og banker på uten og sjekke hvilken vei de har stått-holder som regel ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hardy'n er det også piler som forteller ifra hvilken vei boltene skal monteres, så den er vanskelig å montere feil om man følger litt med. Men som nevnt tidligre her,om mellomakselen er delt kan du muligens få vibrasjoner om den ikke er merket og satt sammen slik den var. Fram og bakdel er balansert i forhold til hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...