Gå til innhold

Skyte ut takluka på bmw!

icc
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Patruljene både i Oslo og på Romerike er varslet for å se etter den aktuelle bilen, som ifølge politiet er en mørk BMW, muligens av typen M3 eller M5

Eeeeeeller.... en mørk 316/518 :lol::D

EDIT:

- Det er snakk om en svart eller mørk BMW som er sett i høy hastighet. Bilen er muligens av typen M3, M5 eller 318, har sotede vinduer og er senket, opplyser Tonsjø.

Haha! som jeg skrev! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. kan bli vanskeli å hale deg inn utn takluke :P

Vedde på at det er fult av gamle kjærringer osv. som ringer og sier ifra om alle sorte bmw'er de ser :P

Føler meg nestn litt etterlys selv her jeg bor, no gamle kjærringer som kontakta politiet fordi det SÅ ut som jeg kjørte for fort. Så spredde ryktene seg og plutseli var det en rød bil så dro rundt her å svinkjørte. Er så typisk, har av og til 60 i 50 sonen her, det napper de på. Men så snart det kommer en audi a4 i 120 bortover er det ingen som sier noe. Prater bare om hvor god bil audi er osv. Heldivis er ikke politiet her spedalsk så overlever vel... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, politiet liker ikke BMW nei, Jeg ble stoppet igår som vanlig, og de endte opp med å ransake bilen min, fordi jeg hadde en plast eske i baksetet og de trodde ikke på meg når jeg sa at det var batteri drillen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo ikke noe der om at det ble skutt ut takluka på en BMW? Står at den muligens var innblandet.. og at det ble skutt ut takluka på en Toyota Hiace.. barnefamilier watch out!
- En person sto i takluken og skjøt mot en Toyota Hiace. Det er mulig at det ble avfyrt skudd tilbake mot BMW'en før den kjørte av gårde i høy hastighet, opplyser operasjonsleder Stig Tonsjø ved Oslo politidistrikt.

Så da burde de lokale rånerne, samt barnefamilier passe seg gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel ikke bare ransake biln din uten videre? Må de ikke ha tilatelse?

Hadde klikka helt om noen snuskete menn med snurrbart skulle endevende biln min. Snoke i sakene til andre er frekt.

Har faktisk aldri blitt stoppa i kontroll :) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet alene kan ikke ransake bilen din uten papirer nei.Er jo klart det er noen "slemminger" i "m3" eller "m5" som har gjort dette.Alle som er slemme kjører kjempe raske biler.Det er noe alle vet det.Og man er vel litt små-kriminell hvis man kjører bmw også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...