espen lysholm Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Hei! Skulle fjernet noe smårust og fått lakkert litt på konebilen vår. Noen som vet om noen flinke og billige som kan gjøre dette i Trondheim? Har også noen kantkjørte felger som jeg skulle fått ordnet. Noen som vet om noen på dette området i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Roars billakkering på Heimdal (ved Adresseavisen) er visst bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg har brukt Roars billakkering endel ganger. Godt fornøyd når det gjelder pris og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg har brukt Byåsen Bilskadesenter. Bra på pris og gjør godt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hei! Fikser noen av de nevnte også felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Roar er bra, men hold unna Selsbakk billakkering. Hørt MYE dårlig om sistnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå