Whistler Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Karroseriet er tysk, kun betalt mva. Egner seg bra til skjøting f.eks. Opprinnelig en '91 325iX. Meget helt og pent. 99% rustfritt. Bilder kan oversendes. Liten bulk på høyre forskjerm. Bilen er helt ribbet. Selges til høyeste bud innen fredag 21/6. Må da bort uansett. Må hentes i Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 hei,har prøvd å få tak i deg ved flere tillfeller.. Pris på det ix karrosseriet? Og er du fortsatt int. i ett 2dørs e30 karr.?. Mvh tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hei! Det har ikke jeg registrert. Karrosseriet er fortsatt til salgs. Kom med bud. Skal bort! Er interessert i bytte evnt.. Kontakt meg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Dette karosseriet gis nå bort mot avhenting. Karosseriet er (snart) helt plukket ned, og panser, dører og luke følger ikke med. Må hentes i Tønsberg. Regner med det er ferdig demontert på mandag kveld. Send PM til meg eller Whistler dersom seriøst interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 du har vel ikke bremsekraftforsterkeren å slege vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Karroseriet er tysk, kun betalt mva. Egner seg bra til skjøting f.eks.Opprinnelig en '91 325iX. Meget helt og pent. 99% rustfritt. Bilder kan oversendes. Liten bulk på høyre forskjerm. Bilen er helt ribbet. Selges til høyeste bud innen fredag 21/6. Må da bort uansett. Må hentes i Tønsberg. Karosseriet er nå gitt bort til Tweety bimma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 du har vel ikke bremsekraftforsterkeren å slege vel? Det har jeg. Bare å komme med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 det er den til 325 ix skal ha den i en 30 m3.. hva med et par hundre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Karosseriet er nå gitt bort til Tweety bimma. weeee Takk for det JonH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå