Stian333 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 fyll på en plast dunk for så å fylle over på tanken igjen:) Slitsomt menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Eg hadde samme problem rett etter eg kjøpte bilen. Eg måtte la vere å putte handtaket så langt inn... Samme på min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Enkelte stasjoner har veldig følsomme pistoler, har jeg lagt merke til. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Og ikke minst forskjellig hvor mye pumpene gir.Merker det godt på en smart stasjon i elverum.Har skaffet meg en favoritt-pumpe der som ikke slår ut.Men etter en del år,så virker det også som det blir litt tett i utluftinga på tanken på bilen,og da dukker også dette problemet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hvor ligger den utluftingsslangen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Er ikke helt sikker på e36,men på e30 ligger den ihvertfall i innerskjermen bak høyre side.Slange som går opp til en tank.Gjerne skjult bak en liten plastikkskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Dette varierer ihvertfall også fra stasjon til stasjon. Shell i Fyllingsdalen i Bergen så må jeg bruke en time hvis jeg skal ha full tank, trodde det var noe galt med lufting eller lignende jeg også. Men Shell på Åndalsnes så fylte jeg 77 liter (833 kroner) uten stopp. Pistolen var helt inne og det stoppet ikke en gang... Man må velge sine stasjoner med omhu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 det er faktisk også forskjell fra pumpe til pumpe.. på min nærmeste bensin stasjon så har vi 3 pumper som ikkje er så bra og en som det renner som bare d ut av:D:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Har samme problem på min. Du må skrive vis du finn ut av det! det funke og ikke ha klipa helt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå